یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هوشنگ بازوند استاندار لرستانمسوول مراکز اقماری دانشگاه لرستان از کمک 100 میلیون تومانی استاندار لرستان برای توسعه مرکز آموزش عالی الشتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، امین احمدی گفت: استاندار لرستان 100 میلیون تومان را جهت توسعه مرکز آموزش عالی الشتر به عنوان یکی از مراکز وابسته به دانشگاه لرستان اختصاص داد.

وی با اشاره به واگذاری 11 هکتار زمین به این مرکز از طرف اداره کل منابع طبیعی استان، خاطرنشان کرد: به دلیل نبود اعتبار آغاز عملیات احداث ساختمان در سال جاری فراهم نیست، اما امیدواریم که با تامین اعتبار مورد نیاز در سال 94 عملیات احداث ساختمان این مرکز آغاز شود.

دانشکده فنی و مهندسی مرکز آموزش عالی الشتر راه‌اندازی می‌شود

همچنين رئیس مرکز آموزش عالی الشتر گفت: دانشکده فنی و مهندسی مرکز آموزش عالی الشتر به زودي راه‌اندازی می‌شود.

نظرپوری بیان داشت: به دنبال واگذاری یک باب ساختمان آموزشی توسط آموزش و پرورش به مرکز آموزش عالی کوهدشت، به زودی دانشکده فنی و مهندسی این مرکز در این ساختمان راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر 300 دانشجو در 5 رشته مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مهندسی نرم افزار، مهندسی فن آوری اطلاعات و ریاضیات و کاربردها در مقطع کارشناسی در این مرکز تحصیل می کنند و از مهرماه امسال نیز به دنبال اخذ مجوز رشته مهندسی سخت‌افزار در این رشته دانشجو پذیرش می‌شود.

رئیس مرکز آموزش عالی الشتر گفت: پی‌گیر اخذ مجوز 4 رشته دیگر در مقطع کارشناسی در این مرکز هستیم.

 

 

 

 

 

خبر: احمد تلوري

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا