یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اسفنديار نوروزپور رئيس اداره حراست آموزش و پرورش لرستان - يافتهطی حکمی از سوی "گودرز کریمی‌فر" مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، رئیس اداره حراست این اداره کل معرفي و منصوب شد‌.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش استان، بر اين اساس "اسفنديار نوروزپور" از كاركنان با سابقه آموزش و پرورش به عنوان رئيس اداره حراست آموزش و پرورش لرستان برگزيده شد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه رئیس اداره حراست گفت‌: آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی کشور وظیفه دارد تا در پی‌گیری مطالبات رهبر معظم انقلاب رسالت انقلابی خود را به بهترین صورت انجام دهد‌.

گودرز کریمی‌فر افزود‌: یک عقبه‌ی کارشناسی و فنی در سطح جامعه وجود دارد که رهبر انقلاب با حساسیت و ظرافت روی آن تاکید می‌کنند و در شعار سال تبلور پیدا می‌کند‌.

وی خاطر‌نشان کرد‌‌: آموزش و پرورش لرستان این افتخار را دارد که به عنوان اولین دستگاه‌، در تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری‌، کارگروه فرهنگ و اقتصاد را تشکیل دهد‌.

کریمی‌فر مجموعه حراست را به عنوان نگه‌بان ارزش‌های انقلاب و بازوان توانمند مدیران دستگاه‌های اجرایی خواند و گفت‌: باید به دنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی بود و از جایگاه و حقوق فرهنگیان و آموزش و پرورش به دقت حراست و پاس‌داری کرد‌.

وی تصریح کرد‌: با آرامش و تعامل سازنده باید به دنبال ارتقاء شاخص‌های آموزشی و پرورشی بود‌.

"اسفندیار نوروز‌پور" رئیس اداره حراست آموزش و پرورش لرستان هم با بيان سخنان کوتاهی گفت‌: ما سرباز انقلابیم و در هر جایگاهی که لازم باشد با افتخار آماده‌ي خدمت صادقانه به مردم و ارزش‌های متعالی نظام و انقلاب هستیم.

نوروزپور دانش‌آموخته رشته مشاوره است و در طول 29 سال خدمت در آموزش و پرورش‌، مسوولیت‌های مختلفی هم‌چون مربی پرورشی و مشاور مدارس‌، رئیس آموزش و پرورش منطقه سپیددشت و عضو هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان را تجربه کرده است‌.

وي همچنین از جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بوده و 33 ماه سابقه حضور در جبهه‌های جنگ را دارد.

قابل ذكر است پيش از اين "علی‌اشرف حیدری" به مدت 2 ماه سرپرست اداره حراست بود.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1393-02-24 23:37
درود بر اين رزمنده چمسنگري
موفق باشی حاجی عزیز
نقل قول کردن
#2 هاشمی 1393-02-25 00:38
حاج اسفندیار نوروزپور همرزم شهید چمران در جنوب لبنان هم بوده اند. بسیار مخلص است ایشان
نقل قول کردن
#3 علی رحیمی 1393-02-25 00:47
سلام عرض می کنم
خیلی خوب شد
نقل قول کردن
#4 سید محمد موسوی 1393-07-22 16:50
سلام علیکم :رئیس اداره حراست آموزش وپرورش استان لرستان شمارا به خدا وخون شهدا قسم می دهیم "م" رئیس دبیرستان [...] پسرانه دورود را عوض کنید زیرا این مرد دیوانه و پرخاشگر است
نقل قول کردن
#5 احمدی 1394-05-09 07:28
سلام
ارزوی توفیق سرافرازی برایتان داریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا