یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری پنجمین جشنواره نماهنگ رضوی در استان خبر داد.

به گزارش يافته‌، حجت‌الاسلام "علی اسماعیلیان" از برگزاری پنجمین جشنواره نماهنگ رضوی 20 و 21 شهریورماه سال جاری در لرستان خبر داد و افزود: مدت 11 سال است که جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در کشور برگزار می‌شود، که این جشنواره در 7 سال گذشته در استان‌ نیز برگزار شده است.

وی هدف از این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع)، گرامی‌داشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار دانست.

اسماعیلیان ساخت نماهنگ پیرامون فرهنگ و سیره منور رضوی، حضرت معصومه(س) و حضرت شاه چراغ(ع) را با موضوعاتی همچون زیارت(آداب و فرهنگ زیارت)، حرم مطهر رضوی و آثار و ابنیه‌ و امام زادگان، وقف، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا(ع)، جلوه‌های مشهد الرضا (ع)، زائران و مجاوران، شفا یافتگان، شیفتگان و دل‌دادگان حضرت، جلوه‌های فرهنگ رضوی در خارج از کشور بیان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،  مهلت ارسال آثار  را تا سی‌ام شهریورماه سال جاری عنوان کرد و افزود: فراخوان جشنواره به زودی به مراکز  مختلف فرهنگی، در سطح کشور ارسال خواهد شد.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سال 92 برای هشتمین سال متوالی جشنواره سراسری سراج خراسان و پنجمین جشنواره نماهنگ رضوی از سری برنامه های جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) را برگزار می‌کند.

تقویم جشنواره:

آخرین مهلت ارسال آثار : 30/5/1392

بازبینی آثار : 7/6/1392

اطلاع‌رسانی : 10/6/1392

زمان برگزاری جشنواره : 20 و 21 شهریور 1392

نشانی دبیرخانه جشنواره :

خرم‌آباد – میدان 22 بهمن – اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان- دبیرخانه جشنواره سراج خراسان

نشانی پست الکترونیکی:

lorestan.farhang.gov.ir

Email:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن: 3229484 -0661

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا