یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل آموزش و پرورش لرستان: انتقاد مثبت اثرات سازنده دارد- يافتهمدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت‌: در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید کارگروه اقتصاد و فرهنگ در اتاق فکر و ایده‌پردازی آموزش و پرورش لرستان با حضور اساتید دانشگاهی و نخبگان فرهنگی و صاحب فکر و ایده تشکیل می‌شود‌.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش استان، "‌گودرز کریمی‌فر" در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش لرستان افزود‌: مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال جدید تحت عنوان "‌سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی‌"  حساسیت و اهمیت این دو مقوله را در وضعیت کنونی متذکر شدند، لذا همه موظفیم شاخص‌ها‌ی عملکردی را با رویکرد اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اصیل ایرانی‌‌اسلامی تدوین کنیم‌.

وی با اشاره به پیام نوروزی ریاست جمهوری، بر ضرورت همدلی در پاس‌داشت هویت ایرانی‌، اسلامی و بستر‌سازی فرهنگی تاکید کرد: بهار نماد اعتدال است و ملت ما هم از دیرباز در مسیر اعتدال حرکت کرده است، لذا ضرورت دارد در دستگاه تعلیم و تربیت با توجه به این رویکرد صداقت جایگزین بداخلاقی و دروغ شود‌.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد‌: انتقاد حق همه است و اگر سازنده باشد اثرات مثبتی بر جای می‌گذارد‌.

کریمی‌فر با اشاره به فرازی از پیام نوروزی وزیر آموزش و پرورش گفت‌: با‌ید آموزش و پرورش امید‌، نشاط و پویایی را به جامعه انتقال دهد و رویش جایگزین یأس و نومیدی شود‌.

وي خاطر‌نشان کرد‌‌: در سال جدید برنامه‌ریزی علمی و کارشناسی با نگاه به آینده و توجه به وضعیت فعلی و گذشته صورت خواهد گرفت‌.

وی معاونان اداره كل اموزش و پرورش لرستان را به تدوین شاخص‌ها‌، طرح و برنامه‌های عملیاتی و کاربردی با رویکرد سال جدید و سیاست‌های چهارگانه مقام عالی وزارت فرا خواند و گفت: برای ارتقاء کیفی کار دستگاه و تضمین سلامت آن ضرورت دارد نظارت‌ها جدی گرفته شوند‌.

کریمی‌فر در قسمت دیگری از سخنان خود به مصوبات شورای آموزش و پرورش در سال گذشته اشاره کرد و گفت‌: مصوبات خوبی در دستور کار این شورا قرار گرفت که از جمله‌ی این مصوبات می‌توان به معافیت عوارضی معلمان شاغل در مسیر ارتباطی خرم‌زال‌، تعین تکلیف بازسازی آموزشگاه‌های تخریب شده در مسیر  سدهای ایوشان و مروک‌، تعین معاوض زمین به جای املاک تخریبی آموزش و پرورش‌، راه‌اندازی اتاق فکرو ایده‌پردازی‌، با حضور اساتید دانشگاه و نخبگان علمی و فرهنگی و طرح همگام با مدیران‌، همراه با نوآوران با حضور مدیران موفق و سرآمد شاغل و بازنشسته آموزشگاه‌های دوره‌های مختلف تحصیلی اشاره کرد‌.

وي با اشاره به اهتمام استان برای عملیاتی کردن سیاست‌های چهارگانه مقام عالی وزارت  گفت‌: در دولت اعتدال‌، باید فرهنگ اعتدال و میانه‌روی در کردار و گفتار تجلی پیدا کند و توجه به سیره علوی و فاطمی در برنامه‌های آموزش و پرورش سرلوحه‌ی کارکنان قرار گیرد‌.

كريمي‌فر در پایان با اشاره به توفیق‌هاي ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان گفت‌: با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی تیم اسکان در سطح استان مقام برتر استان در غرب کشور حاصل شد و لرستان به عنوان یکی از 10 استان برتر کشور معرفی شد.

تشکیل کارگروه اقتصاد و فرهنگ در آموزش و پرورش لرستان می تواند منشاء خیر و برکت باشد

محمدرضا مبلغي مدير حوزه علميه لرستان - يافتهمدیر حوزه‌های علمیه استان لرستان گفت‌: تشکیل اتاق فکر و ایده‌پردازی و راه‌اندازی کارگروه اقتصاد و فرهنگ در این اتاق کار شایسته‌ای است و می‌تواند منشاء خیر و برکت باشد‌.

حجت‌الاسلام و المسلمین "محمدرضا مبلغی" در ديدار با مدير كل آموزش و پرورش لرستان، استفاده از خرد جمعی و فکر و ایده نخبگان را به نفع دستگاه تعلیم و تربیت خواند و از آمادگی حوزه‌های علمیه استان برای پیش‌برد اهداف آموزشی و تربیتی خبر داد‌.

حجت‌الاسلام مبلغی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی‌، اقتصاد و فرهنگ را دو مقوله مهم و تاثیر‌گذار در جامعه خواند و گفت‌: فرهنگ اساس و زیر بنای رشد و توسعه جامعه است و می‌تواند اقتصاد را متحول کند و اگر درست نهادینه شود به رشد و خودکفایی اقتصادی کمک نمايد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم با بیان برنامه‌های استان در سال 93 مهم‌ترین راهبرد استان را حرکت حول محور سیاست‌های ابلاغی وزارت به ویژه سیاست‌های چهارگانه مقام عالی وزارت عنوان کرد و گفت‌‌: همه ما موظفیم با رعایت آرامش و اعتدال زمینه‌های تحقق فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلا‌ب را در جامعه فراهم کنیم.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا