یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان پاركينگ و محل اسكان رايگاه جهت رفاه مهمانان و گردشگراني كه استان لرستان را انتخاب كرده‌اند در نظر گرفته است.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان در اين خصوص اظهار داشت: اين چادرها توسط جمعيت هلال‌احمر استان لرستان در محوطه قلعه فلك‌الافلاك بر پا شده و خوشبختانه مورد استقبال مهمانان نوروزي قرار گرفته‌اند.

سيد قاسم قرباني افزود: همچنين جهت رفاه حال مهمانان، از فضاي محوطه، جهت پاركينگ استفاده و به صورت رايگان در اختيار مهمانان قرار داده شده كه اين امر باعث كاهش بار ترافيكي اطراف قلعه گرديده است.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر جزایری 1392-01-10 22:20
جناب جایدری،نمیدونم مطلع هستید که پارسال همین موقع ها بود که محوطه ی زیبایی دانشگاه لرستان،به دستور جناب گودرزی تخریب شد. و پس از پیگیری های خبرگذاری مهر،میراث گفته است که سعی داریم در این محوطه تخریب شده به جای آن همه مناظر زیبای و طبیعی از آبشار های مصنوعی! در این محوطه استفاده کنیم.که آن هم به علت کمبود بودجه حالاحالا ها عملی نیست.بنده پیشنهادی دارم که در این محوطه با توجه به اینکه همچنان درختان کهنشالش را در خود دارد و درختان محدودی که قطع شده اند یا درخت پیچک چند ساله بوده اند و یا بید مجنون. ولی آن درختان بلند و کهنسال که سن وسالی بیش از 90-80سال دارند هنوز با پرجا هستند.میراث فرهنگی اگر یه مقدار عزم و اراده به خرج دهد با کمتر هزینه ای مجددا آن حوض تخریب شده را از خاک خالی کند و مجددا آب را به سمت آن حوض هدایت کرده، و مجددا از درختان پیچک و بید مجنون استفاده کنند اگرچه به اندازه و زیبایی اول نخواهد شد ولی بعد از 3-2 سال مجددا آن محوطه رویایی حیات و زیبایی قبلی خود را احیا خواهد کرد. و به جرات این محوطه میتواند گوی سبقت را از سایر جاذبه های طبیعی خرم آباد بگیرد.برقرار باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا