یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آموزش و پرورش لرستان با بسيج امكانات، تمام همت خود را براي اقامت خوش مسافران نوروزي در مدارس اسكان به كار بسته است.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، تلاش اعضا ستاد اسكان آموزش و پرورش استان موجب شده كه مسافران نوروزي از نحوه خدمات‌رساني در لرستان ابراز رضايت نمايند.

خانواده آقاي اسماعيلي از نجف‌آباد اصفهان كه 3 روز است در دبيرستان صديقه كبري(س) خرم‌آباد اسكان داده شده‌اند ضمن ابراز رضايت از نحوه پذيرش و اسكان در اين دبيرستان، با برپايي سفره هفت‌سين، سال تحويل 1392 خود را  در يكي از كلاس‌هاي درس جشن گرفتند.

خانم اسماعيلي كه مدير يكي از مدارس شهر نجف‌آباد اصفهان است مي‌گويد: از بدو ورود به خرم‌آباد با استقبال گرم و برخورد خوب مسوولان اسكان آموزش و پرورش اين شهر مواجه شديم و خوشبختانه مكاني كه اين چند روز در آن اسكان داده شده‌ايم مجهز به كليه امكانات از قبيل يخچال، تلويزيون، فرش، حمام و ... مي‌باشد.

در دبيرستان اميركبير خرم‌آباد كه به عنوان يكي از پايگاه‌هاي مركزي اين شهر نيز در نظر گرفته شده است، مسوولان خوش‌ذوق آموزش و پرورش ناحيه يك با برپايي چادر عشايري ضمن آشنايي مسافران با آداب و رسوم مردم لرستان، پخت نان محلي را نيز در دستور كار قرار داده‌اند.

امكانات مناسب و تجهيز مدارس اسكان در استان موجب شده كه ميزان استقبال مسافران نوروزي براي اسكان در اين مدارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 20 درصد افزايش داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا