یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: تا كنون 105 جلسه به منظور راه‌اندازی و احیای دوباره مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد، با سرمایه‌گذاران بخش دولتی و خصوصی برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" افزود: این جلسات با هدف جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری برای احیا و رونق مجدد این ظرفیت بزرگ و مناسب اقتصادی  استان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد، دارای ظرفیت و توانمندی مناسبی برای رونق اقتصادی استان در جهت اشتغال‌زایی و زمینه سازی برای رفع مشکل بیکاری در استان است.

به گفته وی، این مجتمع در صورت سرمایه‌گذاری مناسب و تامین و ایجاد زیرساخت‌های لازم و با داشتن توجیه اقتصادی مناسب، فرصت ویژه‌ای برای رشد و توسعه اقتصادی استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: احیا و راه‌اندازی این مجموعه عظیم صنعت، تولیدی نیازمند 80 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

مهندس بازوند افزود: توافقات اولیه برای حضور و مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری کوثر دراین مجتمع حاصل شده و در صورت دست‌یابی به نتیجه و توافق نهایی، این مجتمع با حضور و مشارکت این شرکت راه‌اندازی خواهد شد.

به گفته وی، راه‌اندازی مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های مناسب اقتصادی که دارد به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در سطح استان لرستان مطرح است.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا