یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان از آغاز به کار مرکز نگه‌داری اسناد فرهنگی‌، هنری، تاریخی و مفاخر این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان، "یوسف نوری‌زاده" با اعلام این خبر گفت: مرکز نگه‌داری اسناد فرهنگی و هنری دلفان جهت حفظ آثار فرهنگی‌، هنری و تاریخی در این اداره تشکیل شد.

وی افزود‌: این مرکز توسط امور فرهنگی این اداره و با هدف حفظ و نگه‌داری و مصون ماندن آثار ارزشمند فرهنگی و هنری و استفاده آیندگان از آنها تشکیل شده است‌.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان از کلیه اصحاب فرهنگ و هنر‌، نویسندگان، هنرمندان‌، محققان و پژوهشگران شهرستان دلفان خواست به منظور حفظ و نگه‌داری آثار فرهنگی و هنری در زمینه علوم مختلف خصوصاً آثار هنری‌، ادبی‌، مقالات علمی و نوشته‌ها‌، تصاویر‌، صنایع دستی و پژوهش‌های فرهنگی‌، اجتماعی‌، سیاسی و اقتصادی‌، یک نمونه از آثار خود را به این مرکز اهدا نمایند‌.

نوری‌زاده از کسانی که آثار بزرگان و گذشتگان این دیار در طول تاریخ را در دست دارند درخواست کرد که نمونه‌هایی از آثار را جهت نگه‌داری و انتقال به نسل آینده در اختیار این مرکز قرار دهند.

وي متذكر شد: آثار اهدایی به نام و با حفظ مالکیت شخص اهدا کننده ثبت خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا