یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم معنوي زيارت عاشورا به مناسبت هفته پارالمپيك با حضور مدير كل آموزش و پرورش لرستان، مدير آموزش و پرورش استثنايي استان، مدير كل حج و زيارت استان و رييس هيأت جانبازان و معلولين لرستان  و همچنين دانش‌آموزان استثنايي مراكز ابن سينا و تلاش در جوار گلزار شهداي خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی لرستان، مدير كل آموزش و پرورش لرستان در حاشيه اين مراسم گفت: هدف از بزرگداشت اين هفته، توسعه ورزش ميان اعضاي جامعه معلولان كشور است تا اميد به زندگي نزد آنان افزايش يابد.

"سيد حجت‌الله كلانتري" افزود: با هماهنگي به عمل آمده با رياست هيات ورزشي معلولان و جانبازان استان و به منظور تجليل از شهداي گران‌قدر انقلاب اسلامي اين مراسم در كنار قبور مطهر شهداي 8 سال دفاع مقدس برگزار گرديد و روز شنبه نيز برنامه‌هاي ورزشي بدين منظور در نظر گرفته شده است.

رييس هيأت جانبازان و معلولين لرستان نيز توجه ويژه به بعد جسماني در كنار پرورش روحي را از اهداف برجسته‌ي مربيان و معلمان معلولان دانست و گفت: شمار زيادي از معلولان عزيز همپاي ساير ورزشكاران كشورمان در عرصه‌هاي بين‌المللي، براي كشورمان افتخاركسب كرده‌اند، لذا فراهم آوردن بستري مناسب براي پرورش اين عزيزان بايد در دستور كار مسوولان قرار گيرد.

"سيدحميد الياسي" اظهار داشت: هر ساله مراسم روز پارالمپيك در سراسر كشور برگزار مي‌شود و اين مراسم روز شنبه مطابق سال‌هاي گذشته در خرم‌آباد نيز برگزار خواهد شد.

غبارروبي مزار شهدا - خرم‌آباد - آموزش و پرورش - يافته

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا