یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: انتخابات میان‌دوره‌ی هیات مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات استان فردا سی‌ام بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
انتخابات خانه‌ی مطبوعات لرستان فردا برگزار می‌شودبه گزارش یافته، شیرزاد بسطامی با اعلام این خبر، گفت: انتخابات میان‌دوره‌ی هیات مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات استان، فردا سی‌ام بهمن‌ماه، به صورت آنلاین و از ساعت ١٠ تا ١٢ قبل از ظهر از طریق سایت خانه‌ی مطبوعات کشور برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این انتخابات ١٧ نفر از اصحاب رسانه و مطبوعات استان جهت عضویت در هیات مدیره نامزد شده‌اند و اعضای مجمع که قبلا در سامانه‌ی خانه‌ی مطبوعات کشور ثبت‌نام و به تائید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده‌اند، می‌بایست به مراجعه به همین سامانه، نسبت به انتخاب فرد موردنظر خود جهت عضویت در هیات مدیره خانه‌ی مطبوعات استان اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که چهارمین دوره‌ی خانه‌ی مطبوعات استان دی‌ماه سال جاری و با رأی مجمع عمومی ابطال گردید و این انتخابات پس از طی مراحل قانونی، با نظارت دقیق معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار می‌شود و افراد منتخب توسط خانه‌ی مطبوعات کشور معرفی خواهند شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا