یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای بدون آزمون ورودی دانشگاه جامع علمی کاربردی، از روز شنبه بیست و هشتم بهمن‌ماه آغاز و تا روز چهارشنبه، دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش یافته، سعید فرح‌بخش در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این دانشگاه در گروه‌های آموزشی صنعت، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر، در 52 کد رشته و 98 کد رشته محل برای تحصیل در 18 مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت پذیرش دانشجو خواهد داشت.
وی ادامه داد: در پذیرش مذکور؛ دانشگاه علمی کاربردی لرستان ظرفیت پذیرش بیش از 6 هزار نفر دانشجو را دارد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی افزود: ثبت‌نام دوره‌های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در هر یك از کد رشته محل‌های تحصیلی بر اساس معدل كل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی كاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان افزود: دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا پایان بهمن‌ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند، مجاز به شرکت در این پذیرش خواهند بود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا