یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر هم‌زمان با تهران در سینما استقلال خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، فرید رحمتی با اعلام این خبر، گفت: ١٨فیلم از بخش اکران اول و کودک و نوجوان سی و ششمین جشنواره‌ی فیلم فجر، هم‌زمان با تهران در سینما استقلال خرم‌آباد نیز به روی پرده خواهد رفت.
وی افزود: فیلم‌های این جشنواره از چهاردهم تا بیست و یکم بهمن‌ماه هر روز در ٤ نوبت و از ساعت ١٤ تا ١٦ - ١٦ تا ١٨ - ١٨ تا ٢٠ و ٢٠ تا ٢٢ در سینما استقلال خرم‌آباد اکران می‌شوند.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: تاکنون نمایش فیلم‌های به وقت شب به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، ماهورا به کارگردانی حمید زرگر نژاد، بمب به کارگردانی پیمان معادی، جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت، خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی، چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی، مغزهای کوچک زنگ‌زده به کارگردانی هومن سیدی، امیر به کارگردانی نیما اقلیما، کار کثیف به کارگردانی خسرو معصومی، دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی، سوءتفاهم به کارگردانی احمدرضا معتمدی و زنانی با گوشواره‌های بارونی به کارگردانی رضا فرهمند در خرم‌آباد قطعی شده و ٤ فیلم دیگر از بخش اکران اول و ٢ فیلم از بخش کودکان و نوجوانان نیز به این لیست اضافه خواهند شد.
رحمتی خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه‌ی بلیت، به‌صورت روزانه، به گیشه‌ی فروش سینما استقلال مراجعه و بلیت فیلم‌های مختص به آن روز را تهیه
نمایند.

 شایان ذکر است فروش آنلاین بلیت‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر (مختص سینما استقلال خرم‌آباد) در اپ "سینمادان" عرضه‌شده در کافه بازار آغاز شده است.

فیلم‌های این دوره شامل:
سودای سیمرغ دو:
  1. چهارراه استانبول (مصطفی کیایی)
  2. بمب (پیمان معادی)
  3. سوءتفاهم (احمدرضا معتمدی)
  4. به‌وقت شام (ابراهیم حاتمی کیا)
  5. ماهورا (حمید زرگر نژاد)
  6. جاده قدیم (منیژه حکمت)
  7. مغزهای کوچک زنگ‌زده (هومن سیدی)
  8. امیر (نیما اقلیما)
  9. خجالت نکش (رضا مقصودی)
  10. دارکوب (بهروز شعیبی)
ویژه کودکان و نوجوانان
  1. قهرمانان کوچک
  2. دنیای کیف‌ها
  3. فیلشاه
  4. دزد و پری
  5. شکلات
این جشنواره از 14 لغایت 22 بهمن‌ماه 1396 در سینما استقلال خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا