یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش لرستان از برگزاری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.
چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار می‌شودبه گزارش یافته، محمدحسین اردشیر از برگزاری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف فرصت‌آفرینی براي رشد و شکوفايي استعدادها و خلاقيتهای دانش آموزان، كاربردي كردن دانش و ارتباط دادن آن با نيازهاي جامعه و موقعيتهاي زندگي و کیفیت‌بخشی به فرآيند ياددهي ـ يادگيري دانش آموزان مطابق با برنامه‌ی درسي ملّي خبر داد.
وی در کارگاه آموزشی ناظران و رابطان این جشنواره با اعلام این خبر افزود: رویکردهای حاکم بر جشنواره نوجوان خوارزمی را می‌توان در کارآفرینی، مدرسه محوری، فعال شدن کارگاه و آزمایشگاه، استفاده از ظرفیت پژوهش سراهای دانش‌آموزی، برگزاری نمایشگاه و بازارچه کارآفرینی، ارزشیابی عملکرد محور (شایستگی محور) و تقویت راهکارهای موضوعی خلاصه کرد.
دبیر چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی هم افزود: به‌منظور اجرای مطلوب و کیفیت‌بخشی به روند اجرای این برنامه، جلسه کارگاهی با حضور 120 نفر از ناظران تخصصی مناطق و شهرستان‌ها در پنج محور ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، علوم آزمایشگاهی، پژوهش، دست سازه و بازارچه برگزار گردید.
یحیی دریکوندی افزود: در این جلسه ناظران استانی ضمن آموزش و تحلیل دستورالعمل‌های هر محور به بررسی نحوه داوری آثار و دستاوردهای دانش آموزان در مراحل مختلف اجرای جشنواره پرداختند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا