یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از معرفی ٣١ خبرنگار استان که برابر با قوانین، مدارک و مستندات آنان در طرح ساماندهی مورد تائید قرار گرفته است، خبر داد.
به گزارش یافته، شیرزاد بسطامی با اعلام این خبر، گفت: پس از اعلام آغاز طرح ساماندهی از بین نزدیک به ٣٠٠ نفر فعال در حوزه‌ی خبرنگاری در سطح استان، تعدادی از خبرنگاران مدارک و مستندات فعالیت حرفه‌ای خود را به واحد مطبوعات اداره کل ارائه دادند که پس از برگزاری جلسه‌ی شورای تخصصی، مدارک ٣١ خبرنگار مورد تائید قرار گرفت.
وی افزود: اسامی این افراد در منوی اصلی پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و در زیر پنجره‌ی «طرح ساماندهی خبرنگاران» موجود است که منوط به ارائه مدارک از سوی سایر خبرنگاران و همچنین آزمون تخصصی تکمیل خواهد شد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پایان خاطرنشان ساخت: انشاالله با اجرای طرح ساماندهی خبرنگاران استان، شاهد ارتقاء کیفیت فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری در استان خواهیم بود.

31 خبرنگار لرستانی که مدارک آنها مورد تائید قرار گرفته است:
صغری سپهوند
 آزیتا یوسفیان زارع
سمیرا عزیزی
 اعظم پاپی
نسرین صفر بیرانوند
مهران مریدی
فاطمه نعمت پور
فاطمه حافظی
ابراهیم شریفی
خدیجه چنگایی
حامد چنگایی
بتول صادقی مهر
رضا باقری طولابی
سجاد دالوند
عظیم شکوری
 امین امرایی
مریم نظری
 پریسا قربانی
لیلا سلیمانی نژاد
 ساناز رباطی
مهناز کرمپور
شراره زهراکار
نرگس سپهوند
 علی عبداله‌زاده
زهره شرفی
 نصراله صیاد
فرزاد میرزایی
مژگان شلکه بیرانوند
امبن زینی‌وند
 اکبر بابایی
پروین بازگیر


برگزاری دو نمایشگاه هنری در یک قاب
مسئول مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد از برگزاری هم‌زمان دو نمایشگاه نقاشی و عکس در نگارخانه‌های شهید هژبر و سرو این مجتمع خبر داد.
رامین صادقی با اعلام این خبر، گفت: نمایشگاه نقاشی «آبی آسمان» دربرگیرنده‌ی آثار پروین مراحمی و کریم پایور از هنرمندان مطرح استان است که با رویکردی به طبیعت لرستان برگزار شده و تا ٢٣ آذرماه همه روزه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٥ تا ١٨ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
وی افزود: دیگر نمایشگاهی که به‌صورت همزمان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد پذیرای دوستداران هنر عکاسی و طبیعت خواهد بود، سومین نمایشگاه عکس کوهستان است که به همت هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان لرستان و با حمایت‌های این مجتمع هم‌زمان با بیستم آذرماه روز جهانی کوهستان برگزار شده که این رویداد نیز تا ٢٣ آذرماه در نگارخانه‌ی سرو منتظر بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.
مسئول مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد در پایان تصریح کرد: با توجه به حادثه‌ی ناگوار درگذشت چند تن از کوهنوردان هم‌وطن در ارتفاعات اشترانکوه، مراسم یادبود این عزیزان هم‌زمان با سومین نمایشگاه عکس کوهستان در نگارخانه‌ی سرو برگزار شد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1396-09-21 08:17
سلام. خبرنگاران خرم آبادی هستند ماه کل لرستان

بقیه استان کو؟
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1396-09-21 09:08
با عرض معذرت اما به نظرم از بین فهرست بالا فقط چهار پنج نفر در حد واقعی واژه خبرنگار هستند و بقیه به قول مسولین فقط مدارک و مستندات رو کردن که میشه با کپی پیست این روزها این کار را انجام داد
نقل قول کردن
#3 خدایی 1396-09-21 21:48
بنظر میرسد رابطه تیره ارشاد لرستان با خبرنگاران تمامی ندارد
این ااسامی بیشتر تلگرامی هستن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا