یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از ثبت رسمی و ساماندهی کانون نویسندگان خرم‌آباد پس از ١٨ سال خبر داد.
نویسندگان خرم‌آباد ساماندهی می‌شوندبه گزارش یافته، شیرزاد بسطامی با اعلام این خبر، گفت: کانون نویسندگان خرم‌آباد یکی از مهم‌ترین مراکز ادبی استان بوده که از گذشته تا امروز چهره‌های شاخص بسیاری را پرورش داده است.
وی افزود: خوشبختانه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ریاست مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد، مشکل ثبتی این کانون پس از ١٨ سال مرتفع و ساماندهی تازه‌ای در آن صورت خواهد گرفت.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در نشستی که با اعضای هیات موسس این کانون برگزار شد، مقرر گردید زمینه‌های تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیات امنای کانون، توسط هیات مؤسس فراهم شده و انتخابات آن ٢٦ بهمن‌ماه سال جاری برگزار شود.
بسطامی در پایان خاطرنشان ساخت: امید است دوره‌ی جدید فعالیت این کانون درخشان‌تر از گذشته بوده و جوانان و نوجوانان بیشتری را تربیت کند.

دیدگاه‌ها  

#1 فعال ستاد انتخابات 1396-09-12 19:13
عاقبت ساماندهی روزنامه نگاران و خبرنگاران استان چطور شد؟ اینکه میخوایید یه کارایی انجام بدید بد نیست اما اینکه اینهمه در صحنه عمل ناتوانید و آدم متوجه میشه فقط دارید ادا در میارید حرصش در میاد
وقتی به جمله هنر نزد ایرانیان است و بس همش فکر میکنم کدوم هنرو میگن که فقط ما داریم بقیه ندارن یادم میفته ما بی نظیرترین ادابازهای جهانیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا