یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با انعقاد تفاهم‌نامه بین کانون‌های مساجد، دانشگاه‌ها و مصلی‌های استان، این کانون‌ها در دانشگاه‌ها و مصلی‌های استان به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش يافته، مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان لرستان در اين خصوص گفت: به موجب آیین‌نامه جدید، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد کشور موظف شدند با ایجاد یک تفاهم‌نامه با مرکز کل دانشگاه‌ها، کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد را در دانشگاه‌هایی که مسجد دارند ایجاد کند و به فعالیت در سطح دانشگاه‌ها بپردازند.

حجت‌الاسلام "سیدعلی موسوی"  افزود: براساس این آیین‌نامه، در مرحله اول تفاهم‌نامه همکاری بین دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان با دانشگاه لرستان و دانشگاه آزاد خرم‌آباد به امضا رسید و در سال ۹۲ مجوز کانون‌های مساجد در این دانشگاه‌ها به مرحله اجرا در می‌آید، در مراحل بعد با انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه‌ها و کانون‌های مساجد استان تا سه سال آینده کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در سطح سایر دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی‌کاربردی ایجاد می‌شود.

ويبا بیان این که کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد لرستان موظف شده‌اند در تمام مصلی‌های استان کانون ایجاد کنند، تصریح کرد: نخستین کانون در مصلی الغدیر خرم‌آباد با عنوان کانون "آدینه" راه‌اندازی شده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا