یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نشست ادبی دو پنجره در مرکز فرهنگی، هنری شماره 5 خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش یافته، نشست ادبی دو پنجره با حضور مژگان بابامرندی، نویسنده کتاب فقط بابا می‌تواند من را از خواب بیدار کند و بیش از 50 نفر از اعضا به همراه مربیان و کارشناسان در مرکز فرهنگی، هنری شماره 5 خرم‌آباد برگزار شد.
خانم مژگان بابامرندی، متولد تهران دارای کارشناسی ادبیات فارسی، کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و مشغول به تحصیل در مقطع دکترا است. وی برگزیده نخستین جشنواره ادبی "کام یوسف" برای کتاب بابا می‌تواند مرا از خواب بیدار کند. اثر برگزیده پنجمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان برای داستان پدربزرگ سلام و نیز برگزیده دوازدهمین جشنواره "کتاب سلام" برای این کتاب است.
در ابتدا حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را در رابطه با کتاب بیان کردند؛ و در ادامه خانم بابامرندی پیرامون این کتاب صحبت کرد و به انتقادات و پیشنهاد‌ها پاسخ داد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارستان ضمن خیرمقدم به خانم بابامرندی گفت:
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان هفته کتاب و کتاب‌خوانی را با شعار آینده روشن با خانواده کتاب‌خوان شروع کرده است. محمدجواد محمدی افزود: مجموع کتب در مراکز کانون 214 هزار جلد است؛ و بیش از 8 هزار عضو فعال کتاب‌خوان و درمجموع 6 ماه اول سال نزدیک به 35 هزار کودک و نوجوان کتاب به امانت بردند. وی اظهار داشت: کانون در هفته کتاب و کتاب‌خوانی ویژه برنامه‌هایی برای اعضا دارد. همچون دیدار نویسندگان، شاعران و بحث نقد کتاب، جشن کتاب، تجلیل از 60 نفر از مؤلفین کتاب، کتاب‌خوان و اعضای فعال و برنامه‌هایی که با دستگاه‌های مرتبط، ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌ها و آموزش‌وپرورش را داریم همچنین افتتاحیه 5 کتابخانه سیار و ساختمان تئاتر؛ که 61 روستا، 91 مدرسه و بیش از 8750 دانش‌آموز را تحت پوشش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌دهد.
در پایان شرکت‌کننده‌ها در نشست ادبی عکس یادگاری گرفتند.

نشست ادبی دو پنجره در خرم آباد
نشست ادبی دو پنجره در خرم آباد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا