یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل آموزش و پرورش لرستان در جمع معاونان آموزشي و كارشناسان آموزش متوسطه مناطق و شهرستان‌هاي استان گفت‌: سياست راهبردي ما در آموزش و پرورش كيفيت‌بخشي به آموزش و توسعه متوازن رشته‌هاي تحصيلي متناسب با نياز استان است.

به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، "سيد حجت‌الله كلانتري" با اشاره به آيات قرآن كريم، رسالت عمده معلمان را كار و تلاش شبانه‌روزي با قصد و نيت رضايت خداوند متعال ذكر كرد و گفت: فرصت خدمت به نسل آينده‌ساز جامعه موهبتي الهي است كه انسان بايد به واسطه اين فرصت شكر‌گزار خداوند متعال باشد.

مدير كل آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود اساس و محور توسعه را در آموزش و پرورش مديريت منابع انساني ذكر كرد و گفت‌: در سامان‌دهي نيروي انساني  بايد به دنبال كيفيت‌بخشي آموزش و پرورش بود و از ظرفيت عظيم معلمان به بهترين نحو و در جايگاه اصلي خود استفاده كرد.

كلانتري يكي از چالش‌هاي بزرگ را توزيع نامناسب نيروي انساني ذكر كرد و گفت‌: اگر مهندسي نيروي انساني به درستي صورت نگيرد به رشد و توسعه آموزش كمك نمي‌كند‌.

وي با اشاره به ايجاد رضايت نسبي فرهنگيان در بحث نقل و انتقالات گفت‌: مبناي ما در نقل و انتقالات اطلاعات سيستمي بوده و از دخالت دادن نظر و سليقه شخصي در موافقت يا عدم موافقيت پرهيز شده است‌.

مدير كل آموزش و پرورش فعاليت مطلوب آموزشگاه‌ها را در شروع سال تحصيلي تنيجه برنامه‌ريزي چندين ماهه كميته تحول و ستاد پروژه مهر خواند و گفت: با حضور در مناطق و شهرستان‌ها از نزديك به ارزيابي نيروي انساني و مصوبات كميته تحول بنيادين پرداخته شد.

كلانتري در پايان ضرورت توجه به توسعه متوازن رشته‌هاي تحصيلي را يادآور شد و گفت‌: لازمه توسعه و پيش‌رفت استان هدايت مناسب دانش‌آموزان به رشته‌هاي مورد نياز در استان است و براي حصول اين مطلب تعامل و همكاري ساير دستگاه‌ها به ويژه  رسانه استاني ضروري است‌.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا