یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با حکم مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی کشور، اعضای شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش استان برای مدت ٢ سال منصوب شدند.
به گزارش یافته، در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر کل، فرید رحمتی، معاون هنری اداره کل و فرزاد زیدی نژاد، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، احکام اعضای جدید شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش در استان به ایشان اهداء شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این جلسه ضمن تبریک به اعضای جدید این شورا، گفت: نمایش هنری والا و تأثیرگذار بر جامعه است و استان لرستان از ظرفیت‌های بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است.
وی افزود: لازم است اعضای شورا در خصوص بازخوانی و بازبینی نمایش‌های معرفی‌شده به آن‌ها، با در نظر گرفتن اصول حرفه‌ای و در چارچوب آیین‌نامه‌ی نظارت بر صدور پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعمال‌نظر کرده و تمام روش‌های عقلانی، علمی و اخلاقی را موردتوجه قرار دهند.
حجت‌الاسلام حنان در ادامه تصریح کرد: عدم دخالت عوامل و جریان‌های بیرونی در رأی شورا، استدلال صددرصدی در پاسخگویی‌ها و دفاع از حقوق هنرمندان به دور از تعصبات فردی و حب و بغض‌های شخصی از دیگر وظایف مهم اعضای شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش در استان است.
در این جلسه نصرت‌الله مسعودی، سیامک موسوی اسد زاده، محمدرضا عبدالهی فرد، اسفندیار ملایری و مینا سپهوند به دبیری عزت درگاهی به مدت ٢ سال عهده‌دار نظارت بر صدور پروانه‌ی نمایش در استان شدند.

اعضای شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش در لرستان منصوب شدند+ اسامی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا