یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حجت فراشيرييس دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: نگاه مقابله‌اي به مواد مخدر كافي نيست بلكه به ابعاد ديگر آن نيز بايد توجه كرد.

به گزارش روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان؛ "حجت‌الله فراشي" با اشاره به توفيقات خوب مبارزه با مواد مخدر در استان تاكيد كرد: ما نيازمند تغيير نگرش از حوزه قضايي و انتظامي به سمت نگرش فرهنگي هستيم چرا كه صرفاً مقابله با مواد مخدر كافي نيست و به ديگر ابعاد آن نيز بايد توجه جدي شود.

وي با بيان اين كه حفظ شرايط موجود و رسيدن به نقطه مد نظر، بايد به صورت پيوسته مراقبت شود، بيان داشت: شخصي كه وارد چرخه‌ي اعتياد مي‌شود در هر سني كه باشد داشته‌هاي خود را بر باد مي‌دهد و بعد به سراغ داشته‌هاي خانواده و در نهايت به سراغ داشته‌هاي جامعه مي‌رود و باعث ناامني و هرج و مرج در جامعه مي‌شود.

رييس دبيرخانه شوراي هماهنگي استان با اشاره به كاهش سن اعتياد گفت: متاسفانه در كلان‌شهرها نسبت به سال‌هاي گذشته با كاهش سن مصرف مواجه هستيم.

فراشي ادامه داد: لرستان، استان جواني است و قطعاً اين معضل بيش‌تر در بين جوانان بروز پيدا مي‌كند، هر چند الگوي غالب مصرف هنوز هم ترياك است اما امروز چيزي به عنوان اعتياد تلفيقي بروز پيدا كرده است كه مصرف شيشه با يكي از مخدرها را داريم.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا