یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان در بروجرد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان‌، حجت‌الاسلام "علی اسماعیلیان" با اعلام این خبر گفت: با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان همگام با هنرمندان و اصحاب هنر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی را با هدف کشف و شناسایی استعدادهای موثر در پیشرفت تئاتر و حمایت از گروه‌های نمایشی در تولید آثار ارزشمند و اجرای عمومی در سطح استان و تعامل و هم‌فکری بین هنرمندان جوان و پیشکسوت و رسیدن به اصل تئاتر برای همه و تئاتر برای دوستی برگزار می‌نماید‌.

وی افزود: در این دوره از جشنواره كه از 17 مهمرماه آغاز مي‌شود 35 اثر به دبیرخانه دائمی تئاتر استان واصل شد، که 19 اثر به بخش بازبینی راه یافت و در نهایت 9 گروه نمایشی از سراسر استان در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان حضور دارند.

اسماعیلیان افزود: جشنواره تئاتر استانی یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای هنری لرستان است که در مدت 24 دوره برگزاری توانسته است استعدادهای فراوانی را در حوزه تئاتر معرفی کند.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر استان لرستان از 17 تا 19 مهر‌ماه به مدت 3 روز در مجتمع فرهنگی و هنری تالار دکتر زرین‌کوب شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا