یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از رتبه‌بندی خبرنگاران استان در آینده‌ی نزدیک خبر داد.
به گزارش یافته، شیرزاد بسطامی در دیدار با مدیر عامل، عضو خانه مطبوعات و جمعی از پیشکسوتان و فعالان این عرصه، گفت: آسیب‌شناسی و رفع معایب موجود در حوزه‌ی مطبوعات و نشریات استان تنها با همکاری و تعامل بزرگان این عرصه میسر می‌‏شود.
وی با بیان اینکه ساماندهی خبرنگاران باید به صورت منسجم‌تر از قبل صورت پذیرد، افزود: انتظار می‌رود با ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده‌ی بزرگان و پیشکسوتان عرصه مطبوعات استان تصمیمات خوبی در این رابطه اتخاذ شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه با اشاره به اینکه چهار شاخص مهم در تعیین و معرفی خبرنگاران در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: داشتن یک سال بیمه مطبوعات، رزومه کاری مشخص، مدرک دانشگاهی و داشتن تجربه کاری از جمله این شاخص‌ها به شمار می‌روند.
بسطامی خاطر نشان ساخت: طرح رتبه‌بندی خبرنگاران استان بر اساس این شاخصه‌ها و با هماهنگی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده‌ی نزدیک صورت خواهد پذیرفت و خبرنگاران خبره و درجه‌یک استان مشخص می‌شوند.
وی در پایان به ساماندهی بازاریاب‌‏های مطبوعاتی اشاره کرد و گفت: با انجام هر چه‌بهتر این اقدامات امیدواریم بسیاری از مشکلات این حوزه رفع و شاهد شکوفایی مطبوعات استان باشیم.

دیدگاه‌ها  

#1 برزو 1396-07-23 10:03
اگر شجاعت و فرهیختگی و عدم تعصب را از شاخص های مهم خبرنگار و حرفه ی خبرنگاری بدانیم با احترام به محدود و انگشت شمار خبرنگاران هم استانی، بایستی گفت که رسانه های استان فاقد خبرنگار جسور و آزاد اندیش است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا