یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار جمعی از پیشکسوتان عرصه‌ی نشریات محلی، از تشکیل انجمن صنفی مطبوعات استان در آینده‌ی نزدیک خبر داد.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در این دیدار، با اشاره به جایگاه ویژه‌ی مطبوعات محلی در توسعه‌ی استان، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل این انجمن دفاع از حقوق قانونی اصحاب رسانه و مطبوعات استان و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان این عرصه در جهت رشد هر چه بیشتر سطح کیفی نشریات محلی در لرستان است.
وی افزود: این انجمن می‌تواند بازوی مشورتی و حتی اجرایی بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باشد که در کنار خانه‌ی مطبوعات، مشکلات و معضلات این عرصه را بررسی و در جهت حل‌وفصل آن برنامه‌ریزی نماید.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه تصریح کرد: متأسفانه برخی از نشریات محلی استان، در موعد مقرر و بر اساس نوبت چاپ مندرج در مجوز خود به چاپ نمی‌رسند که این موضوع موجب می‌شود از حمایت‌های وزارت و اداره کل بی‌بهره شوند و لازم است در اسرع وقت نسبت به رفع از نقیصه اقدام نمایند.
حنان در پایان خاطرنشان است: به‌زودی اسامی نشریات فعال، نیمه فعال و غیرفعال استان را اعلام می‌کنیم تا نشریاتی که در خصوص تعداد نوبت چاپ عقب بوده و عملکردشان زیر ٤٠ درصد است هرچه سریع‌تر نسبت به بازگشت به روال قانونی اقدام نمایند تا همچون نشریات فعال استان مشمول حمایت‌های مندرج در قانون قرار گیرند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا