یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مديرکل دفتر امور اجتماعي استانداري لرستان با بيان اين که کودکان ونوجوانان سرمايه‌هاي آينده مملکت ما هستند گفت: متاسفانه بيشتر مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان لرستان به جلسات و نشست‌هاي کودکان و نوجوانان اهميت نمي‌دهند و در جلسات شرکت نمي‌کنند.

به گزارش خبرگزاری موج، "حامد نظرنيا" در جلسه هماهنگي برنامه‌هاي هفته ملي کودک که امروز در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان برگزار شد اظهار داشت: قرار بود اين کارگروه در هفته گذشته تشکيل شود اما متاسفانه به دليل عدم حضور دستگاه‌هاي اجرايي اين کارگروه تشکيل نشد.

وي خطاب به مديران دستگاه‌هاي اجرايي گفت: مگر کاري واجب‌تر از اين داشته‌اند که نتوانستند در اين کارگروه شرکت کنند.

وي دامه عنوان کرد: يا ما خيلي در زمينه کودکان ونوجوانان کار کرديم که ديگر نياز به جلسات و تقسيم وظايف نيست و يا مديران به کودکان اهميت نمي‌دهند که در جلسات حضور يابند.

مديرکل دفتر امور اجتماعي استانداري لرستان در ادامه گفت‌: معاونين مي‌توانند زماني که مديران مشغله کاري دارند در جلسات کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: مديران و مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد به موضوعات و مسائل مهم اجتماعي از قبيل برنامه‌هاي کودکان بيشتر اهميت بدهند وآن را جزء وظايف خود بدانند.

نظرنيا با بيان اين که مسولين نبايد فکر کنند که تنها مسوول کودکان ونوجوانان کانون پرورش فکري است عنوان کرد: برنامه هاي کودکان و نوجوانان زماني محقق مي شود که دستگاههاي اجرايي استان در اين زمينه سهيم باشند.

وي درادامه گفت: حضرت علي(ع) مي فرمايد دل کودکان و نوجوانان مانند زمين‌هاي آماده است که هر چيزي مي‌توان درآن کاشت.

وي با اشاره به اينکه در طول سال يک هفته به نام هفته کودک نامگذاري شده است عنوان کرد‌: برنامه‌هاي کودک و نوجوان در اين هفته به صورت ويژه برگزار مي‌شود.

مدير کل دفتر اموراجتماعي استانداري لرستان در اين هفته نه تنها کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان بلکه بيش‌تر دستگاه‌هاي فرهنگي مي‌توانند براي بالابردن کيفيت اين برنامه‌ها کانون پرورش فکري کودکان ونوجوانان را کمک کنند.

وي در ادامه اضافه کرد: کودکان و نوجوانان سرمايه‌هاي آينده کشور و مملکت هستند که بايستي براي بالندگي شخصيت آنها تلاش کنيم و قدم‌هاي مثبتي برداريم.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا