یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مستند راه بی عبور از تولیدات صدا و سیما در جشنواره یاهورینای کشور بوسنی موفقیت کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، از میان آثار ارسالی امور جشنواره‌های بین‌المللی اداره کل بین‌الملل رسانه ملی به جشنواره Jahorina Film Festival، مستند «راه بی عبور» ساخته محمدرضا حافظی تولید صدا و سیمای مرکز لرستان موفق شد جایزه اصلی (افرای طلایی) بخش مستند یازدهمین جشنواره Jahorina ۲۰۱۷ بوسنی و هرزگوین را از آن خود کند.
مستند ۳۷ دقیقه‌ای «راه بی عبور Lonely Road"، درباره معلم فداکاری به نام عزیز است که حضورش در یک منطقه صعب‌العبور استان لرستان باعث تغییرات بزرگی می‌شود. تلاش‌های صادقانه و بی توقع این معلم برای فراهم آوردن امکانات تحصیلی برای بچه‌های برخی از عشایر غیور کشورمان در این مستند به تصویر کشیده شده است.
مستند «راه بی عبور» تاکنون توانسته است در جشنواره‌های سینما حقیقت، نوزدهمین جشنواره رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها و جشنواره فیلم‌های دینی رویش به‌عنوان «فیلم برتر» معرفی شود و تندیس این جشنواره‌ها را به خود اختصاص دهد.
محمدرضا حافظی متولد سال ۱۳۵۱ خرم‌آباد و فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما در کارنامه فیلم‌سازی خود، ساخت آثاری، چون «بال کاغذی، نقش بر دیوار، یک قربانی بزرگ و لیر» به چشم می‌خورد.
جشنواره Jahorina با موضوع محیط‌زیست، توریسم و اکولوژی، امسال ۲۹ شهریور تا ۲ مهرماه در شهر Pale بوسنی و هزرگوین در دو بخش داخلی و بین‌الملل برگزار می‌شود.




مطلب مرتبط:

معلمي كه زندگي‌اش را فداي كارش كرده است/ چرا معلم لرستانی؛ محمد بهمن‌بیگی نشد؟!

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1396-07-01 22:29
مستندشو دیدم واقعا کار آقای حافظی ماندگاره چون تلاشها و فداکاریهای ی معلم دلسوز رو ک در مناطق صعب العبور به تعلیم علم دانش و کمک به مناطق دور افتاده در دل کوه ها رو به تصویر کشیده..درود بر عزیز معلم لرستانی ک تمام عمرشو صرف کمک به محرومین کرده..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا