یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان با حضور مسئولین استانی و کشوری، ناشرین شرکت‌کننده، علاقه‌مندان به کتاب و اصحاب رسانه‌ی استان در مصلی الغدیر خرم‌آباد گشایش یافت.
به گزارش یافته، یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، ساعت ١٠ صبح امروز با حضور "آیت الله میر عمادی" نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، "سید موسی خادمی" استاندار لرستان، محمد سلگی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ... در مصلی الغدیر خرم‌آباد گشایش یافت.
در این نمایشگاه که از امروز ٢٩ شهریورماه لغایت ٤ مهرماه در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار است بیش از ٣٥٠ ناشر شاخص کشوری و استانی حضور دارند.
 45هزار و 200 عنوان کتاب در موضوعات متنوع در یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ٩ تا ١٢ ظهر و ١٦ تا ٢٠ عصر به مصلی الغدیر مراجعه کنند.

                                               

کتاب عامل ارتقاء شاخصه‌های مهم فرهنگ است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان، گفت: کتاب عامل ارتقاء شاخصه‌های مهم فرهنگ است.

حجت اسلام حمیدرضا حنان در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نگاه ویژه‌ی مسئولین استان به موضوعات فرهنگی و به‌خصوص کتاب، گفت: کتاب عامل رشد و ارتقا شاخصه‌های مهم فرهنگ در یک جامعه و زیربنای توسعه در شاخه‌های مختلف است.

وی با اشاره به برگزاری یازده نمایشگاه کتاب در استان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: در راستای اجرای سیاست‌های فرهنگی و هنری دولت تدبیر و امید، موفق شدیم برای چهارمین سال متوالی میزبان ناشران شاخص کشور و استان در قالب یازدهمین نمایشگاه کتاب استان باشیم که این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: اهمیت موضوع کتاب به رسالت آن بازمی گردد که ارتقا جنبه‌های مختلف فکری، رفتاری، اندیشه‌ای و ... فرد را شامل می‌شود و مهم‌ترین رسالت کتاب را باید انسان‌سازی و هموار ساختن راه خودشناسی و خداشناسی دانست.

حنان در پایان با اشاره به عملکرد موفق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی، خاطرنشان ساخت: در طول نزدیک به ٤ سال گذشته توانسته‌ایم در حوزه‌های مختلف در کشور صاحب جایگاه و رتبه گردیده و افکار عمومی را از فعالیت‌های خود راضی نگه داریم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا