یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با معرفی نفرات برتر در سه شاخۀ «موسیقی دستگاهی»، «کلاسیک» و «نواحی» به پایان رسید.
به گزارش یافته، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با معرفی برگزیدگان در رشته‌های مختلف در تالار وحدت برگزار شد که هنرمندان لرستان در بخش‌های زیر موفق به کسب جایزه شدند:
در شاخۀ ساز تنبک، ردۀ سنی الف (1)، محمدحسین سجادی از اراک و صدرا شانظری از اصفهان مشترکاً رتبۀ اول، محمدجواد شریف از شهررضا رتبۀ دوم و محمدامین گنجی از الیگودرز رتبۀ سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
در رده‌ی سنی ج، امین کُریوند از الیگودرز رتبۀ اول را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزۀ نقدی دریافت کرد.
در ردۀ سنی ج، عماد توکلی از الیگودرز رتبۀ اول، مسعود رزاز زاده از اصفهان رتبۀ دوم و شهریار کریمی از تبریز رتبۀ سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزۀ نقدی دریافت کردند.
در بخش موسیقی لرستان
ساز کمانچه‌ی لری، ردۀ سنی الف، محمد امینی‌راد رتبۀ اول، سهراب بحیرائی رتبۀ دوم و ماهور جوزائی رتبۀ سوم را کسب و تندیس، لوح تقدیر و جایزۀ نقدی خود را دریافت کردند.
در ردۀ سنی ب، حسن سالاروند رتبۀ اول، پوریا قلاوند رتبۀ دوم و محمد زرین‌قلم و رضا جایدَری به طور مشترک رتبۀ سوم را کسب و تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی خود را دریافت کردند.
در ردۀ سنی ج، هیئت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان این بخش را شایستۀ رتبۀ سوم ندانست و تندیس، لوح تقدیر و جایزۀ نقدی را به میلاد فلاحی به عنوان رتبۀ اول و سجاد لیریائی به عنوان رتبۀ دوم اهدا کردند.
در بخش سُرنای لُرستان، ردۀ سنی الف، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی هیئت داوران به امیرحسین بسطامی به عنوان رتبۀ اول تعلق گرفت. هیئت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان این بخش را شایستۀ رتبۀ دوم و سوم ندانست.
در گروه سنی ب، علی الواری رتبۀ دوم را کسب کرد و هیئت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان این بخش را شایستۀ رتبۀ اول و سوم ندانست.
در بخش تکنوازی ساز تنبک لرستان، گروه سنی ب، فرهاد امرایی رتبۀ سوم را کسب کرد و هیئت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان این بخش را شایستۀ رتبۀ اول و دوم ندانست.
در بخش تکنوازی ساز دُهُل لُرستان، گروه سنی ج، خسرو عینی تاری رتبۀ سوم را کسب کرد و هیئت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان این بخش را شایستۀ رتبۀ اول و دوم ندانست.
 
اجرای این مراسم را سیدعباس سجادی برعهده داشت. 
یازدهمین جشنواره‌ی موسیقی جوان 27 شهریور 1396 در تالار وحدت به دبیری دکتر هومان اسعدی به کار خود پایان داد.
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا