یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نمايشگاه گردشگري لرستان در برج ميلاد/ يافتهجشنواره و نمایشگاه گردشگری با حضور «محمدعلی نجفی» رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و «احمد مسجد‌جامعی» رییس شورای شهر تهران به مناسبت هفته گردشگری در برج میلاد تهران افتتاح شد.

به گزارش يافته، این جشنواره که از روز شنبه 6 مهر‌ماه شروع شده تا یازدهم ماه جاري برپاست. نمايندگان استان‌های مختلف جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری خود را در 103 غرفه به نمایش گذاشته‌اند.

با هدف معرفی و نمایش جاذبه‌های زندگی عشایر کشور، ارایه هنرهای سنتی، صنایع دستی، سوغات محلی و اجرای آیین‌ها و موسیقی بومی و محلی، 13 سیاه چادر عشایری نیز برپا شده است.

در بخش دیگری از این نمایشگاه ۵۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، جمعی از ناشران حوزه گردشگری و همچنین برخی رسانه‌های تخصصی حوزه گردشگری حضور دارند.

در حالی که قریب 31 استان کشور حضور فعالي در این جشنواره داشتند، اما متاسفانه حضور کم‌رنگ لرستانی‌ها در این جشنواره، موجب تاسف و تعجب بسیاری از بازدیدکنندگان بود‌.

از استان لرستان تنها یک غرفه (‌آقای زود‌آشنا‌) به عرضه لباس محلی لرستان می‌پرداخت و در بقیه  برنامه‌ها و تا کنون خبری از نمایندگان لرستان نبود و  با وجود گجینه‌های ارزشمند فرهنگی‌، موسیقی بومی و منابع گردشگری در استان لرستان، متاسفانه اقدام اساسی جهت حضور موثر در این نمایشگاه صورت نگرفته است‌.

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا 11 مهر‌ماه  از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان و بازدید‌کنندگان در برج میلاد است.

نمايشگاه گردشگري لرستان در برج ميلاد/ يافته

 

 عبدالرضا قاسمي

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا