یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان زمان برگزاری آیین افتتاحیه‌ی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان را صبح چهارشنبه ٢٩ شهریورماه اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان با اعلام این خبر، گفت: آیین افتتاحیه‌ی یازدهمین نمایشگاه بزرگ استان، چهارشنبه بیست و نهم شهریورماه از ساعت ١٠ صبح در مصلی الغدیر برگزار خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر مسئولین استانی و شهرستانی، ناشرین شرکت‌کننده، فعلان حوزه‌ی کتاب و نشر و همچنین خبرنگاران نشریات و مطبوعات محلی و سراسری استان، چند تن از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به هم‌زمانی این رویداد بزرگ فرهنگی با ایام ماه محرم و هفته‌ی دفاع مقدس، تصریح کرد: این هم‌زمانی در برنامه‌های جنبی نمایشگاه به‌خوبی مورد توجه قرار گرفته و انشا الله برنامه‌های فرهنگی مناسب و متناسبی در این نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد.
حنان در پایان اذعان داشت: با توجه به پیش‌فروش بن کارت‌های نمایشگاه از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام بن کتاب، انتظار داریم علاقه‌مندان زمان بیشتری را برای بازدید و خرید از نمایشگاه در اختیار داشته باشند و عزیزانی که نتوانسته‌اند در موعد مقرر اعلام‌شده یعنی از ١٩ تا ٢٥ شهریور در این سامانه ثبت‌نام کنند، می‌توانند در روزهای برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان با حضور در باجه‌های بانک شهر نمایشگاه، نسبت به تهیه‌ی بن کارت‌های کتاب اقدام نمایند.
 
 

عناوین برنامه‌های فرهنگی یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، لیست برنامه‌های فرهنگی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان را اعلام کرد.
 شیرزاد بسطامی با اعلام این خبر، گفت: هجده برنامه‌ی فرهنگی با رویکردهای مختلف و با نگاه ویژه به ماه محرم، هفته‌ی دفاع مقدس و موضوع اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه کتاب استان به اجرا در خواهد آمد.
وی افزود: این برنامه‌ها از روز دوم نمایشگاه در نوبت عصر و در ساعت‌های ١٦:٣٠ تا ١٧:٣٠، ١٧:٤٥ تا ١٨:٣٠ و ١٩ تا ٢٠ در سالن نشست‌های فرهنگی نمایشگاه و با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌گردد.
بسطامی اذغان داشت: رونمایی از کتاب‌های نویسندگان استان، کارگاه آموزش فرهنگ کار و کارآفرینی در راستای اقتصاد مقاومتی، کارگاه آموزش خبرنویسی، عصر شعر گرامیداشت شهدای مدافع حرم، نشست تأثیر مطالعه در توسعه و پایداری خانواده و اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس عنوان برنامه‌های فرهنگی روزهای دوم و سوم نمایشگاه خواهد بود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در روزهای چهارم و پنجم نمایشگاه برنامه‌های نشست بررسی خاطرات مکتوب دفاع مقدس، کارگاه معرفی ظرفیت‌های اقتصادی استان، نقد و بررسی کتاب با موضوع سینما، کارگاه مهارت پرورش تفکر انتقادی، نشست نقش فرهنگ و رسانه در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و شب شعر عاشورایی برگزار می‌شود.
وی در پایان به معرفی برنامه‌های دو روز پایانی نمایشگاه پرداخت و گفت: کارگاه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، کارگاه اقتصاد هنر، جلسه نقد و بررسی کتاب خرم‌آباد شناسی استاد فرید قاسمی، نشست تخصصی «ضرورت‌ها و چشم‌انداز آثار کودک و نوجوان در عرصه دفاع مقدس»، نشست بررسی نمادها و اسطوره‌ها در لرستان و اجرای تعزیه عاشورایی برنامه‌های فرهنگی دو روز پایانی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان خواهد بود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا