یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در آیینی پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع)، ویژه اجلاس به نماینده لرستان میزبان شانزدهمین دوره اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی تحویل شد.
به گزارش یافته به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت ا. احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه معاون سیاسی استاندار لرستان به نمایندگی از مردم این دیار به عنوان میزبان سال آینده اجلاس پیر غلامان حسینی، پرچم مقدس بارگاه امام حسین (ع) را تحویل گرفتند.
با تحویل این پرچم، استان لرستان میزبان این رویداد بین‌المللی در سال آینده آماده اجرا و برنامه‌ریزی برای اجلاس شانزدهم می‌شود.
هر سال در پایان برگزاری اجلاس پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع)، ویژه اجلاس، به برگزارکننده استانی که سال بعد میزبان اجلاس خواهد بود، اهدا می‌شود.
شانزدهمین دوره اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی سال آینده در استان لرستان برگزار می‌شود.
بوشهر، همدان، اردبیل، ساری، اهواز و شیراز از جمله مراکز استانی هستند که پیش‌تر اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در آن‌ها برگزار شده است.
همچنین در آیین اختتامیه پانزدهمین اجلاس پیرغلامان وخادمان حسینی حاج مهدی منصوریان و سید رضا نریمانی از مداحان برجسته اهل بیت عصمت و طهارت در مدح سالار شهیدان و شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم به مرثیه‌خوانی پرداختند.
هیات عزاداری حسینیه آفاران اصفهان یکی از بزرگ‌ترین هیات های عزاداری این شهر هم در این آیین به زنجیرزنی پرداختند.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان بزرگ ایران 1396-06-24 19:38
کی خرم آباد کلانشهر می شود.کی خرم آباد اولین شهر جهان در یونسکو ثبت جهانی میشود.کی قلعه ثبت جهانی می شود.کی آیین گل لرزبانان ایران ثبت ملی می شود.
نقل قول کردن
#2 شهرام 1396-06-24 22:47
باز این چه شورش است که در خلق عالم است باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است سرهای قدسیان همه بر زانوی غم است گویا عزای اشرف اولاد ادم است کجاست انتقام گیرنده خون سیدالشهدا. شاید مهمترین اتفاق فرهنگی استان تا جایی که من اطلاع دارم همین باشه .باید تشکر کرد از بانیان این اجلاس .استانمون با برچم امام حسین علیه السلام متبرک میشه .
نقل قول کردن
#3 مهدی منصوری از حسن آبادشهرری 1396-06-25 02:43
سلام
این افتخار بزرگیست که نصیب مردم و‌مسئولین استان لرستان شده است_انشااله این همایش به نحو احسن درلرستان انجام بشه.
آئین و رسوم سنتی مردم لرستان در عزاداری ایام محرم به شکلی قابل توجه دراین همایش به مردم ایران و شیعیان جهان شناسانده بشود.
(صلی الله علیک یااباعبدالله)
مردم متدین و ولایتمدار لرستان به خود ببالند که میزبان پیرغلامان حسینی هستند.
خرم آباد
بروجرد
دورود
الیگودرز
کوهدشت
اشترینان
ازنا
نورآباد
الشتر
دوره چگنی
پلدختر
چالانچولان
معمولان
و اقصی نقاط استان لرستان
این افتخار را قدر بدانید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا