یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آئین اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در لرستان با حضور مسئولین ارشد استانی، تشکل‌های دانشجویی و علاقه‌مندان به هنر و محیط زیست در سالن شماره 2 سینما استقلال خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز که از تاریخ 18 شهریور هم‌زمان با سراسر کشور در خرم‌آباد برگزار شد امروز با حضور مدیرکل محیط زیست استان لرستان، مسئولین ارشد استانی، دستگاه‌های همکار و شرکت‌کنندگان در جشنواره طی مراسمی به کار خود پایان داد.
در ابتدای این مراسم مدیرکل محیط زیست استان لرستان ضمن خیرمقدم به مدعوین به نقش پررنگ و غیرقابل انکار این جشنواره در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیست و انتقال آن به همه بخش‌های جامعه اشاره داشت.
وی افزود: خوشبختانه آثار راه‌یافته به جشنواره با در نظر گرفتن نیازهای تمام اقشار جامعه و موضوعاتی همچون اقتصاد سبز با تمرکز بر گردشگری پایدار، حمل‌ونقل و انرژی پاک توانستند مخاطبان خوبی را جذب نموده و استقبال مردمی از این جشنواره را افزایش دهند.
فتحی بیرانوند اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مسئولین برگزاری جشنواره در استان لرستان و اطلاع‌رسانی صورت گرفته استقبال بسیار خوبی از این جشنواره صورت پذیرفت که قطعاٌ آثار مثبت آن در جامعه نمود پیدا خواهد کرد.
 در ادامه فرماندار خرم‌آباد نقش هنر در فرهنگ‌سازی خصوصاٌ در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست را غیرقابل انکار دانست و از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته توسط اداره کل محیط زیست لرستان تقدیر نمود.
 بهمن بیرانوند مسئول هماهنگی ستاد جشنواره فیلم سبز عنوان نمود در این جشنواره در بخش داخلی 2157 اثر به بخش هنرهای تجسمی، 10 فیلم انیمیشن، 10 فیلم داستانی کوتاه، 4 اثر تجربی، 14 فیلم مستند کوتاه، هشت فیلم مستند بلند و در بخش فیلم‌های خارجی 19 فیلم انیمیشن، 3 اثر تجربی، 16 فیلم مستند کوتاه،17 فیلم مستند بلند و پنج فیلم داستانی کوتاه به جشنواره راه‌یافته و نمایش داده شدند.
 شایان ذکر است، در پایان مراسم از دست‌اندرکاران برگزاری ششمین جشنواره فیلم سبز تجلیل به عمل آمد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا