یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان لرستان با حضور ٣٠٠ ناشر کشوری از اواخر شهریور تا اول مهر ماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.  به گزارش یافته، حجت‌الاسلام "حمیدرضا حنان" در جلسه‌ی کارگروه فرهنگی اجتماعی استان که به ریاست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب در زندگی بشر، گفت: اهمیت دادن به کتاب به‌اندازه رسالت کتاب مهم است.
وی ادامه داد: رسالت کتاب تقویت حوزه فردی، اجتماعی، دانش، علم، دین‌داری و اخلاق است و باید این حوزه را تقویت کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه چنانچه فضای مجازی با کتاب مکمل باشند یعنی کتاب مرجع فضای مجازی باشد توانسته‌ایم به موفقیت برسیم، یادآور شد: در این چند سال اخیر شاهد فعالیت‌ و خدماتی خوبی از سوی دولت در زمینه ی رشد چاپ کتاب در همه حوزه‌ها و همچنین آزادی در چاپ و نشر کتاب بودیم.
حنان گفت: در سال گذشته ۱۶۵ عنوان کتاب در استان به چاپ رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال از مرز ۲۰۰ عنوان کتاب خواهد گذشت.
وی در ادامه از برپایی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ٢٩ شهریور تا ٤ مهرماه با حضور ۳۰۰ ناشر از سراسر کشور در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه کتاب صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ١٦ تا ٢٠ در محل برگزاری حضور یابند.
حنان با اشاره به تخفیف ٣٠ درصدی آثار ارائه شده در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب رویدادی فرهنگی بزرگی است که در طول دولت تدبیر و امید برای چهارمین سال متوالی در استان به اجرا در آمده است.
وی یادآور شد: انتظار داریم سایر دستگاه‌های اجرایی استان به‌خصوص دستگاه‌های فرهنگی نیز در برگزاری این رویداد مشارکت داشته باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 چنگایی 1396-06-16 11:20
خبر خیلی خوبی برای اهالی فکر و اندیشه بود. امیدوارم نسبت به پارسال هر چه بهتر و پرشور تر برگزار شود. تنها ضعفی که داشت همین عدم تخفیف است پارسال کتابی که فرضأ سی هزار تومان قیمت داشت را بیست و نه هزار تومان به بنده فروختند و خبری از تخفیف ۳۰ یا ۲۰ درصدی نبود میگفتند که با بن فقط تخفیف دارد
نقل قول کردن
#2 سپهوندی 1396-06-17 10:17
مدت زمانش خیلی کم است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا