یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست و مسئول هماهنگی ستاد اجرایی استان گفت: ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران هم‌زمان با سراسر کشور در سینما استقلال خرم‌آباد برگزار می‌گردد.
به گزارش یافته، «بهمن بیرانوند» در این خصوص بیان کردند: ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران از تاریخ 18 لغایت 24 شهریور هم‌زمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می‌گردد و سینما استقلال خرم‌آباد به‌عنوان میزبان ششمین جشنواره فیلم سبز در استان تعیین گردید.
مسئول هماهنگی ستاد اجرایی جشنواره فیلم سبز استان در ادامه بیان کردند: بر این اساس از تاریخ 18 لغایت 24 شهریور فیلم‌های جشنواره از ساعت 8 الی 22 در محل سینما استقلال خرم‌آباد بر روی پرده نمایش می‌روند. آقای بیرانوند در پایان از همه علاقه‌مندان و دوستداران طبیعت و محیط‌زیست اعم از دانش آموزان، فرهنگیان، کارکنان، روحانیون، هنرمندان، کارگردانان، ورزشکاران و سایر اقشار جامعه و خانواده‌ها دعوت به عمل می‌آورد با حضور باشکوه خود در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز گامی مهم در اعتلای فرهنگ محیط‌زیست بردارند.
وی افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران مهم‌ترین رویداد فرهنگی، هنری و محیط زیستی کشور است که در سال 77 شروع و تاکنون 5 دوره از آن برگزارشده و امسال نیز ششمین دوره این جشنواره در آستانه  برگزاری است.
خبر: محمد نبی حسنوند

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا