یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کتاب مجموعه آثار آرش فروغی با عنوان ریفرم (Reform) شامل ۲۵ اثر رنگی در قطع خشتی با تعداد ۸۴ صفحه منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، آرش فروغی، کاریکاتوریست موفق لرستانی گفت: کتاب مجموعه آثار من با عنوان ریفرم (Reform) چاپ شد.
وی با بیان اینکه این کتاب با تلاش حوزه هنری لرستان گردآوری شده است، افزود: این کتاب شامل ۲۵ اثر رنگی در قطع خشتی با تعداد ۸۴ صفحه است.
فروغی با اشاره به اینکه این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است، ادامه داد: مقدمه کتاب به قلم استاد عزیزم سید مسعود شجاعی طباطبایی نوشته شده و در این کتاب مطالب خواندنی به‌صورت نقد آثار از اساتید بزرگوارم جواد علیزاده، بهمن عبدی و علیرضا ذاکری نوشته شده است.
وی تصریح کرد: در این کتاب نقد و بررسی آثار توسط بزرگان هنر کاریکاتور چهره دنیا از جمله یان اوپ دوبیک، جیتت کاستانا، ادواردو باپتیستاو، لوئیز کارلوس فرناندز، شانکار، پامارثی، برونو تس، امیر تقی و والتر توسکانو را خواهید خواند.
این کاریکاتوریست لرستانی با بیان اینکه این کتاب به صورت دو زبانه فارسی و انگلیسی است، عنوان کرد: طرح جلد و کاریکاتور اثر دوست و برادر عزیزم هادی اسدی از بهترین‌های هنر کاریکاتور چهره ایران است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی خاطرنشان کرد: این کتاب به‌زودی طی مراسمی رسمی با حضور مسئولین فرهنگی و هنرمندان رونمایی خواهد شد.

کتاب مجموعه آثار کاریکاتور لرستانی با عنوان ریفرم منتشر می‌شود

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا