یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی آموزش وپرورش لرستان از کسب 3 رتبه دوم و 3 رتبه سوم فرهنگیان استان لرستان در جشنواره ملی نوآوری معلمان در فرآیند یاددهی و یادگیری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مریم بیات"گفت: این جشنواره با توجه به اهمیت و ضرورت نقش تدریس اثربخش در استفاده از شیوه‌های نوین یاددهی- یادگیری که می‌تواند سبب شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان و تقویت مهارت‌ها و قابلیت‌های آن‌ها شود، برگزار می‌شود.
وی افزود مخاطبان جشنواره تمامی دبیران دوره‌ی اول متوسطه (اعم از دولتی و غیردولتی) با تشکیل تیم‌های 2 تا سه‌نفره هستند.
رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی آموزش وپرورش لرستان گفت: در محور نوآوری در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری آرمان گراوند و اشرف رشنوپور  رتبه دوم را کسب کردند.
وی به محور نوآوری در تولید و به‌کارگیری وسایل آموزشی و دست سازه‌های دروس  اشاره کرد و افزود: در این محور حجت اله حسن‌زاده، محمدعلی خاکباز و نیما رستمی رتبه دوم و بختیار شاهوردی، محمد سالاری و حسین گودرزی رتبه سوم را کسب کردند.
بیات گفت: در محور نوآوری در روش‌های ایجاد نشاط و انگیزه در کلاس درس صغری شفیعی رتبه دوم و اعظم گیوکی و زیبا گودرزی هم‌ رتبه سوم را کسب کردند.
محور نوآوری در استفاده از فرصت‌های یادگیری متنوع محیطی هم محور دیگری بود که وی به آن اشاره کرد و افزود: در این محور هم آزاده معظمی گودرزی، آزاده اسکندری و محمد سالاری رتبه دوم کشور را کسب کردند. 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا