یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي لرستان از حضور خوشه و کنسرسیوم گلیم، جاجیم و ماشته لرستان در نمایشگاه فرش دستباف تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "بختیار رازانی" اظهار داشت: با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، خوشه و کنسرسیوم گلیم، جاجیم و ماشته لرستان با برپایی غرفه در بیست و ششمین نمایشگاه فرش دستباف تهران به ارائه توانمندی‌ها و دستاوردها در حوزه دستباف‌های استان پرداخته است.
وی افزود: در نمایشگاه فرش دستباف تهران که از نظر کمیت، کیفیت و تولید، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فرش دستباف جهان محسوب می‌شود کنسرسیوم گلیم، جاجیم و ماشته استان در یک غرفه و خوشه گلیم، جاجیم استان به همراه واحدهای تولیدی فرش دستباف استان نیز در یک غرفه جداگانه، دستباف‌های استان را به نمایش گذاشتند.
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي لرستان گفت: قرار است هم‌زمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ چندین هیئت بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف جهان با حضور در محل نمایشگاه، ضمن بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان، با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۷ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است افزود: از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه افزایش صادرات در کنار فروش داخلی، معرفی ظرفیت‌های این بخش اقتصادی، برنامه‌ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر از خرم آباد 1396-06-05 16:55
لرستان در زمینه میراث فرهنگی و صنایع دستی از ظرفیت منحصر به فردی برخوردار است ولی متاسفانه زیرساختها و شرایط برای معرفی این ظرفیتها کماکان فراهم نیست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا