یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جلسه هفته گذشته هیأت نظارت بر مطبوعات كشور، مجوز 13 صادر و با تغییر وضعیت 6 نشریه موافقت شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و راشاد اسلامی، در اولين جلسه هیأت نظارت بر مطبوعات كشور در زمان دولت يازدهم، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن 13 نشریه مجوز انتشار دریافت کردند. در این جلسه يك هفته‌نامه، يك دو‌هفته‌نامه، 2 ماه‌نامه، يك دو‌ماه‌نامه، 4 فصل‌نامه و 4 دو‌فصل‌نامه مجوز انتشار دریافت کردند و با تغییر صاحب امتیازی 4 و تغییر مدیرمسوولی 2 نشریه موافقت شد.

همچنين نشریه «خط‌خطی» به استناد بند 2 و پایگاه اطلاع‌رسانی مشرق به استناد بند 11 ماده 6 قانون مطبوعات از هیأت نظارت بر مطبوعات تذکر دریافت کردند.

در اين جلسه هفته‌نامه "پیشگامان زاگرس" به صاحب امتيازي و مديرمسوولي "پروین گنجی" با گستره توزيع استان لرستان نيز مجوز پروين گنجينشر گرفت.

پروین گنجی  متولد 1351 در شهر خرم‌آباد، داراي مدرك تحصيلي کارشناسی ارشد علوم اجتماعی گرایش جمعیت‌شناسی است. وي از تاریخ 15 فروردين ۱۳۸۱به عنوان پژوهشگر در صداوسیمای مرکز استخدام و از سال‌ ۱۳۸۵ به عنوان مدیر واحد آموزش و پژوهش اين نهاد فعاليت مي‌كند.

گنجي تا كنون مقالات پژوهشي متعددي در نشريات استان و كشور منتشر كرده است و سال 1387 به عنوان يكي از 3 پژوهشگر برتر استان به همراه مرحوم محمدحسين آريا و فرهاد طهماسبي، توسط انجمن اهل قلم لرستان مورد تقدير قرار گرفت.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 حسین بهاروند 1393-12-23 09:17
باسلام
ضمن تبریک تهنیت ان شاالله به مانند همیشه بتوانید با استفاده از این نشریه در دفاع از حقیقت وحقانیت به وظیفه ذاتی تان عمل نمایید که اگر چنین باشد موفقیتتان قطعی خواهد بود
نقل قول کردن
#2 بهمن رشنو 1398-07-11 11:14
تبریک به بانوی لر باعث افتخار هست . بدرخشید مث همیشه پیروز وسربلند باشید . انشاالله .
نقل قول کردن
#3 عزیز مرادی 1398-09-08 20:05
تبریک به بانوی پر افتخار زاگرس.سرکار خانم پروین گنجی از زنان نامدار لرستان
نقل قول کردن
#4 عزیز مرادی 1398-09-08 20:06
تبریک به بانوی پرافتخار زاگرس سرکارخانم پروین گنجی.از زنان نام آور لرستان در عرصه دانش و پژوهش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا