یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از اجرای طرح خرید کتاب از مؤلفین و ناشرین استان در ٦ ماهه‌ی اول سال جاری خبر داد.
به گزارش یافته، "شیرزاد بسطامی" با اعلام این خبر، گفت: ناشرین و مؤلفین استان تا پایان شهریورماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را جهت خرید و اجرای طرح حمایت از فعالان حوزه‌ی چاپ و نشر به واحد انتشارات اداره کل ارائه نمایند.
وی در ادامه با اشاره به این موضوع که کتاب‌های تجدید چاپ شده و کمک‌آموزشی در اولویت خرید قرار نمی‌گیرند، به برشمردن سایر شرایط و ضوابط این طرح پرداخت و افزود: کتاب‌های چاپ اول ناشران استانی که بیش از یک سال از انتشارشان نگذشته و کتاب‌هایی که ناشر آن غیربومی است، اما موضوع آن‌ها مرتبط با استان لرستان بوده و یا نویسنده‌ی آن ساکن استان است در اولویت طرح خرید کتاب قرار دارند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سپس با اعلام اینکه‌هایت خرید، مجاز به خریداری کتاب‌های ناشران غیربومی نیست، تصریح کرد: در سال‌های گذشته این طرح در طول سال فقط یک‌بار صورت می‌پذیرفت، اما در سال جاری به دنبال این هستیم که طرح خرید کتاب از ناشرین و مؤلفین استان را در دو مرحله‌ی ٦ ماهه‌ی اول و دوم سال به اجرا در آوریم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا