یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"جشنواره گردشگری" هم‌زمان با هفته گردشگری و به مناسبت روز جهانی جهانگردی از 5 تا 11مهردر برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری‌؛ در اولین  روز از هفته گردشگري برابر با پنجم مهر که با عنوان «گردشگري و آب، حفاظت از آينده مشترک» نام‌گذاري شده است، «نمايشگاه معرفي جاذبه‌هاي گردشگري» با حضور 31 استان، فعالان و دست‌اندر‌کاران بخش خصوصي، سازمان‌هاي مردم نهاد و نشريات تخصصي در حوزه گردشگري افتتاح و ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي کشور در قالب غرفه‌هاي مختلف به نمايش گذاشته مي‌شود.

ويژه‌برنامه پاک‌سازي نمادين 50 غار در سراسر کشور با هدف تبيين ضرورت صيانت از طبيعت و توسعه گردشگري طبيعي از ديگر برنامه‌هاي روز نخست هفته گردشگري است.

«جشنواره بزرگ هفته گردشگري» نيز در دومين روز از هفته گردشگري برابر با ششم مهر که با عنوان «گردشگري پايدار، آموزش و رسانه» نام گرفته است به طور رسمي افتتاح شده و برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و هنري تا 11مهر از ساعت 16 تا 22 در برج ميلاد تهران به اجرا در مي‌آيد.

اجراي شب فرهنگي استان‌هاي سراسر کشور با موضوع معرفي آداب و رسوم، مراسم آئيني، اجراي موسيقي سنتي و نواهاي محلي و عرضه محصولات فرهنگي و گردشگري، از جمله برنامه‌هاي «جشنواره هفته گردشگري» است که با شعار از «طهران تا تهران» برگزار مي‌شود.

بازديد سفرا و مقامات سياسي کشور‌هاي خارجي از جشنواره و نمايشگاه بزرگ هفته گردشگري و گفت‌و‌گو با دست‌اندر‌کاران و مسوولان گردشگري کشورمان، گشايش مدرسه پاييزه دانشگاه علم و فرهنگ، برگزاري کارگاه آموزشي «گردشگري و منابع و مسائل آب در ايران» در محل موزه ملي و نيز برگزاري نشست راهنمايان تور در محل ارگ آزادي از ديگر برنامه‌هاي اين روز به شمار مي‌آيد.


 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 babak 1392-07-04 16:39
امیدواریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا