یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس اداره ارزيابي عملكرد آموزش و پرورش لرستان در جلسه روساي آموزش و پرورش  گفت‌: همان طور كه در مقالات علمي آمده آگاهي از ميزان پيشرفت و دست‌يابي به اهداف  بدون شناسايي چالش‌هاي پيش روي سازمان و كسب بازخورد و اطلاع از ميزان اجراء سياست‌هاي تدوين شده و شناسايي مواردي كه به بهبود جدي نياز دارند، ميسر نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، " نورالدين سبزيان " در جلسه تقدير از برترين‌هاي مناطق و شهرستان‌هاي آموزش و پرورش استان اظهار داشت: تمامي اين موارد بدون اندازه‌گيري و ارزيابي امكان‌پذير نيست. به بيان ديگر هر گاه توانستيم آنچه درباره آن صحبت مي كنيم را اندازه گرفته و در قالب اعداد و ارقام بيان نماييم مي‌توانيم ادعا كنيم درباره موضوع مورد بحث چيزهايي مي‌دانيم.

وي متذكر شد: در غير اين صورت آگاهي و دانش ما ناقص بوده و هرگز به مرحله بلوغ نخواهد رسيد. علم مديريت نيز مبين مطالب مذكور است. هر چه را كه نتوانيم اندازه‌گيري كنيم نمي‌توانيم كنترل كنيم و هر چه را كه نتوانيم كنترل كنيم مديريت آن امكان‌پذير نخواهد بود.

سبزبان افزود: موضوع اصلي در تمام تجزيه و تحليل‌هاي سازماني، عملكرد است و بهبود آن مستلزم اندازه‌گيري است و از اين رو سازماني بدون سيستم ارزيابي عملكرد قابل تصور نمي باشد. لذا اجراي صحيح ارزيابي عملكرد يكي از سازو كارهاي مهم براي كنترل برنامه‌ها‌، فعاليت‌ها‌، فرآيند‌ها و واحدهاي سازماني و ابزار مهمي براي كشف انحرافات عملكردي و ارتقاء بهره‌وري نظام اداري و آموزشي است.

در پايان اين مراسم، از مسوولان شهرستان‌ها و مناطق برتر با اهداء لوح تقدير و هدايايي قدرداني به عمل آمد كه فهرست برترين‌ها به اين شرح است:

رتبه‌بندي شهرستان‌ها‌: 1- بروجرد 2- ناحيه يك خرم آباد 3- ازنا

رتبه‌بندي مناطق: 1- سيلاخور 2- ويسيان 3 – پاپي

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا