یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از مشارکت بیش از 13 هزار نفر در هفتمین جشنواره بین الملی کتاب‌خوانی رضوی در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی جهان‌آرا" با اشاره به استقبال مردم لرستان از برگزاری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی اظهار داشت: مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم استان لرستان در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی نشانگر اعتقاد و ارادت مردم استان نسبت به ائمه اطهار علیهم‌السلام و به ویژه امام رضا (ع) است.
جهان‌آرا به رشد تقریباً 7 برابری تعداد شرکت‌کنندگان جشنواره کتاب‌خوانی رضوی امسال در استان به نسبت سال گذشته اشاره کرد و عنوان کرد بر طبق آمار موجود در مجموع 885/13 نفر در جشنواره رضوی امسال شرکت کردند که از این تعداد 7218 نفر در بخش مکتوب و 6140 نفر در بخش الکترونیک مسابقه مشارکت داشتند. ضمن اینکه در بخش خانوادگی جشنواره نیز 527 نفر در مسابقه شرکت کردند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) به‌ویژه حضرت ثامن‌الحجج (ع) برشمرد و ایجاد شور و شوق کتاب‌خوانی در میان آحاد مختلف مردم استان و افزایش تعداد مخاطبین کتابخانه‌های عمومی را از مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری این برنامه مهم فرهنگی در استان دانست.
وی در پایان از زحمات مهندس بازوند استاندار لرستان به عنوان رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان و همچنین همکاران ستادی، کتابداران، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در برگزاری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان تشکر کرد و یادآور شد که آیین اختتامیه این جشنواره با حضور مدیران کل ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، کتابداران، اهالی فرهنگ، علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و خبرنگاران و برگزیدگان این برنامه مهم فرهنگی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 امیری 1396-05-10 11:26
انشااله با حضور اقای جهان ارا شاهد تکمیل کتابخانه مرکزی باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا