یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رييس دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: زائريني كه به هر دليلي وابسته به مواد مخدر هستند قبل از اعزام به حج براي ترك آن اقدام كنند.

به گزارش روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان؛ "حجت‌الله فراشي" در همايش بزرگ حج تمتع كه با حضور جمعي از مسوولان و حجاج لرستاني در سالن همايش سازمان جهاد كشاورزي استان خاطر نشان كرد: هر زائر بيت‌الله الحرام به‌عنوان نماينده و سفير جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شود كه به همين دليل انتظار مي‌رود از حيثيت و آبرو نظام مقدس اسلامي ايران به خوبي دفاع كند و خدايي ناكرده با آبروي يك ملت بازي نكند.

وي گفت: متاسفانه كشور عربستان به دلايلي نسبت به كشور و زائر ايراني حساس است.

رييس دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر اذعان كرد: خروجي‌هاي كشور ايران هم با نصب دستگاه‌هاي به روز و فناوري بالا جابجايي و حمل هر گونه مواد را خيلي سخت‌تر از گذشته كرده است و خروجي‌ها به شدت كنترل مي‌شود، لذا از زائريني كه به هر دليلي وابسته به مواد مخدر هستند قبل از اعزام به حج براي ترك آن اقدام كنند.

همچنين حجت‌الاسلام و المسلمين ميرعمادي در اين جلسه با اشاره به اهميت حج در اسلام بيان داشت: بايد فضاي استان در اين ايام فضاي معنوي و فضاي حجي به خود بگيرد تا مردم به اهميت موضوع حج پي ببرند و اين ايام را محترم بدانند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا