یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کار در حوزه فرهنگ، کاری بسیار دشوار و حساس است، اظهار داشت: واقعاً کارهای عمرانی و فنی به مراتب آسان‌تر از کارهای فرهنگی است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در جلسه گردهمایی ائمه جمعه لرستان که با حضور اعضای ستادهای نماز جمعه برگزار شد؛ با اشاره به ۵ مردادماه سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی ایران افزود: نماز جمعه از دستاوردهای بزرگ انقلاب است، نماز جمعه به‌منزله یکی از یادگارهای امام راحل است.
وی با بیان اینکه این موضوع که مردم در نماز جمعه جمع شوند وحدت ایجاد می‌کند، نماز جمعه مرکز وحدت تلقی می‌شود، تصریح کرد: نماز جمعه نه‌تنها مرکز وحدت مردم یک شهر یا منطقه است، بلکه موجب وحدت بین مسلمانان می‌شود.
استاندار لرستان با تأکید بر اینکه علی‌رغم اینکه امکانات و تجهیزات کم است، اما در شکل‌گیری این جمع مهم در استان تلاش بسیار زیادی کشیده می‌شود، افزود: نماز جمعه توانست مدیریت جنگ را به مردم واگذار کند، آغاز مردمی شدن جنگ در نماز جمعه زده شد.
وی با اشاره به اینکه امروز شما هستید که در نماز جمعه و در ستادهای برگزاری نماز جمعه رهنمودهای بزرگ رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را نهادینه کنید، گفت: باید در نماز جمعه اقتصاد مقاومتی به عنوان مسئله روز مطرح و ترویج شود.
بازوند با بیان اینکه نماز جمعه یکی از مراکزی است که می‌تواند در مسیر رسیدن به شعارهای رهبر معظم انقلاب نقش‌آفرینی کند، تصریح کرد: خوشبختانه همه ائمه جمعه شهرهای لرستان در خطبه‌های نماز جمعه به‌صورت مکرر به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره می‌کنند و این موضوع دستاوردهای خوبی نیز داشته است.
وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد نیز به‌صورت مکرر در خطبه‌ها و سخنرانی‌های خود به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره‌کرده‌اند، افزود: ستادهای نماز جمعه همچنین می‌توانند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کنند.
استاندار لرستان گفت: ستادهای نماز جمعه بسیاری از تهدیدهای فرهنگی را به فرصت تبدیل کرده است.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی 1396-05-05 17:35
آقای استاندار، یادتون میاد دو سال پیش به مالکین کارخانه ژنراتورسازی مهلت ۴۵ روزه دادید؟؟؟ پس این ۴۵ روزه چیشد؟؟؟
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-05-05 17:47
هر چی سعی میکنیم نکات مثبتی ذکر کنیم اما هیچ برنامه یا نقاط قوتی وجود ندارد که ما هم تایید کنیم . اقای استاندار درست میگن رسیدگی به امور فرهنگی به مراتب دشوارتر از کارهای عمرانی است چون اصلا کار عمرانی انجام نمیشه .شما بگید کدوم کار عمرانی پیشرفت داشته ؟
نقل قول کردن
#3 رحیمی 1396-05-05 20:44
باغ موزه دفاع مقدس خرم آباد پس از گذشت دو دهه همچنان نیمه تمام و بلا تکلیف است و معلوم نیست کدامین سال تکمیل و افتتاح میشود. ساختمان یک طبقه کتابخانه مرکزی خرم آباد هم پس از گذشت ۱۷ سال هنوز راه اندازی نشده است. خرم آباد با جمعیتی پانصد هزار نفره هیچ گونه فرهنگسرایی ندارد.
نقل قول کردن
#4 احسان 1396-05-06 09:53
وقتی نتوانی کاری انجام دهی همه کارها سخت بنظر می رسد
نقل قول کردن
#5 علی 1396-05-06 17:07
نمیدانم چرا امروزه!هیچ کاری مثل دروغ گفتن و شعاردادن آسان نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا