یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير خدمات آموزشي دانشگاه پيام نور لرستان گفت‌: پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند طبق ضوابط از نیم‌سال اول 93-92 در مرکز یا واحد آموزشی مربوطه ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.

به گزارش  روابط عمومي دانشگاه پیام نور لرستان، "بهمن يوسفوند" اظهار داشت: دانشجویان ملزم به تحصیل در کد    قبولی اعلام  شده بوده و تغییر آن امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام کلیه پذیرفته‌شدگان این دوره به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.

يوسفوند با اشاره به دستورالعمل ثبت نام گفت‌: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر‌واژه(در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می‌گردد‌) وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند و پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته‌شدگان اعلام و امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می‌شود، لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام کند.

وی یادآور شد: دانشجویانی که در دوره‌های مجازی پذیرفته شده‌اند لازم است پس از انتخاب واحد برای آگاهی از نحوه برگزاری کلاس‌های الکترونیک به سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه (LMS) به آدرس http://Lms.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

مدير خدمات آموزشي دانشگاه پيام نور لرستان گفت: در صورتی که رشته کارشناسی پذیرفته شده با رشته کارشناسی ارشد قبولی وی همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی مربوطه؛ علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی از مقطع کارشناسی همان رشته را در اولین نیم‌سال ممکن طبق نظر گروه علمی اخذ و بگذراند.

يوسفوند اضافه کرد: دانشجو پس از ثبت‌نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز؛ جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی خود مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده دریافت کارت دانشجویی خود اقدام نماید. بدین منظور لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز/ واحدها نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری‌، ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس، طبقه و شماره تلفن در سامانه خدمات آموزشی اقدام نمایند.

وي بيان داشت:  تاریخ  مراجعه حضوری از هفتم مهر تا هشتم آبان‌ماه می‌باشد.

يوسفوند با عنوان این که رعایت تاریخ‌های اعلام شده در دستور‌العمل سازمان سنجش آموزش کشور الزامی است و مسئولیت عدم رعایت آن بر عهده رئیس مرکز/ واحد خواهد بود، گفت: مغایرت‌ها وکمبودهای موجود در مدارک دانشجویان بایستی قبل از تاریخ های ذکر شده در بند (ب) دستور العمل فوق برای اعلام به سازمان سنجش به صورت لیست شده با ذکر موارد مغایرت حداکثر تا 30/8/92 به اداره کل خدمات آموزشی ارسال شود.

وی افزود: طبق ماده 43 بخش سوم آئین‌نامه آموزشی، پذیرفته‌شدگانی که درس‌های گذرانده در دوره‌های کارشناسی ارشد (‌رسمی‌) دارند و متقاضی تطبیق واحد هستند تا پایان نیم‌سال پائیز 93-92 فرصت دارند ریز نمرات تائید شده خود را به آموزش مرکز ارائه کنند.

مدير خدمات آموزشي دانشگاه پيام نور لرستان با عنوان این که کارت شرکت در آزمون و لیست قبولی پذیرفته شدگان به صورت فایل pdf متعاقباٌ ارسال خواهد شد، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام غیرحضوری را تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه، تصویر کارت ملی، عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری 6 قطعه‌)، مدرک مشخص‌کننده وضعیت نظام وظیفه‌(ویژه آقایان‌)، تصویر مدرک کارشناسی و گواهی از مراجع ذی‌ربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه شاهد و رزمندگان عنوان کرد.

يوسفوند همچنین یادآور شد: پذیرفته‌شدگان لازم است حداکثر تا 31 شهريور 1392 در مقطع قبل فارغ التحصیل شده باشند. بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ مذکور  فارغ التحصیل نشده‌اند ممانعت به عمل آید و فهرست آنان با قید تاریخ فراغت از تحصیل به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شود‌.

وي افزود: دانشجویان بايد اصل مدارک را به همراه تصویر آن (جهت برابر اصل نمودن) هنگام مراجعه حضوری (مطابق تقویم دانشگاه از 13/7/92 لغایت 13/8/92) به مرکز باید ارائه نمایند‌‌.

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا