یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست گروه «تال» گفت: کنسرت «عاشقانه‌های تال» به خوانندگی فرج علیپور اواخر مرداد در تالار وحدت برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " مسلم علیپور" درباره این اجرا گفت: مردم با آهنگ‌های قدیمی خاطره دارند و ما در همه کارهای‌مان این آثار را اجرا می‌کنیم و معمولاً هم قطعه‌هایی را روی صحنه می‌بریم که در دیگر کنسرت‌های موسیقی لری اجرا نمی‌شوند. در این کنسرت آهنگ‌هایی که مردم دوست دارند مانند «شبانه»، «خوش اومای» و برخی آثار قدیمی را با تنظیمی جدید اجرا می‌کنیم.
وی در ادامه افزود:‌ آثار جدیدی هم در این کنسرت داریم که یک قطعه آن ساخته‌وتنظیم میلاد علیپور به نام «بهارم تونی» و اثری دیگر از ساخته‌های جدید پدر است که هنوز نامی برایش انتخاب نکرده‌ایم.
سرپرست گروه «تال» همچنین عنوان کرد: در این اجرا از زنده‌یاد حمید ایزدپناه نویسنده، شاعر و پژوهشگر تاریخ موسیقی لرستان نیز یاد خواهیم کرد.
فرج علیپور (کمانچه و آواز)، مسلم علیپور (کمانچه و سرپرست گروه)، میلاد علیپور (تار و تنظیم‌کننده)، محمود نوذری (سنتور)، مریم خدابخش (عود)، مَهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، محسن کیهان‌نژاد (سرنا)، وحید خسروی (دف و دهل) و ماهور زمانه‌پور (سازهای کوبه‌ای) اعضای گروه «تال» برای اجرای پیش رو هستند.
زهرا همتی تهیه کننده و احسان میرضیایی مدیر اجرایی این کنسرت هستند و موسسه «فروغ فلق» برگزاری کنسرت گروه «تال» را برعهده دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 بنده خدا 1396-05-04 14:01
اگر محل فروش بلیط را نیز بنویسید ممنون خواهم شد .
نقل قول کردن
#2 #پایار لور 1396-05-05 06:30
ارزونش کنین تا همه بیایییییییم.لرس تان بزرگ ایرانستان#لر بومی ایران#لریش کاسیتیش.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا