یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي لرستان از كشف 48 دستگاه ماشين لباسشويي قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار " محمد قنبري " گفت: در پي دريافت خبري مبني بر جا به جايي مقاديري كالاي قاچاق از استان‌های جنوبي كشور به پايتخت توسط يك نفر با يك دستگاه كاميون، موضوع در دستور كار مأموران پليس قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: مأموران در محور مواصلاتي «پل‌دختر – خرم‌آباد» مستقر شده و با شناسايي كاميون آن را توقيف كردند و در بازرسي از آن 48 دستگاه انواع لباسشويي فاقد مجوز گمركي كشف شد.
فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اينكه در اين خصوص يك نفر دستگير شده است، تصريح كرد: كارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را يك ميليارد ريال اعلام كردند.

کشف بيش از 57 کیلو مواد مخدر در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد از انهدام 4 باند تهيه و توزيع مواد مخدر و کشف مقدار 57 کیلو و 307 گرم انواع مواد طي چهار ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «عليرضا دليري» گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با همكاري كلانتري و پاسگاه‌های اين شهرستان، در چهار ماه نخست سال جاري موفق به کشف مقدار 57 کیلو و 307 گرم انواع مواد مخدر شدند.
وي در ادامه افزود: در این مدت 4 باند سوداگر مرگ متلاشي و 2 هزار و 73 فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر دستگير شد.
فرمانده انتظامي بروجرد، ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس، در اجراي طرح‌های ارتقاء امنيت اجتماعي، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوریت‌های پليسي 110 به اين فرماندهي اطلاع تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
سرهنگ دليري، موفقيت پليس را نتيجه همکاري و تعامل خوب مردم با پليس دانست.
وي همکاري و تعامل را نشان از آگاهي مردم نسبت به پليس برشمرد و گفت: پليس تمام توان خود را در راستاي خدمت‌رسانی به مردم و تأمین امنيت اجتماعي مردم، جلب مشارکت و اعتماد مردم بکار خواهد گرفت.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا