یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دومین آیین نکوداشت اهالی فرهنگ و هنر استان با عنوان "نوئه دارُ" برگزار و "کیانوش نورمحمدی " شاعر پیشکسوت خرم‌آبادی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری یافته، دومین آیین نکوداشت اهالی فرهنگ و هنر استان با محوریت " کیانوش نورمحمدی" شاعر پیشکسوت خرم‌آبادی، دیروز و با حضور گسترده‌ی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه‌ی استان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری خرم‌آباد برگزار شد.
در بخشی از این مراسم، حجت اسلام "حمیدرضا حنان"، هنر را ابزار دستیابی به کمال الهی عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هنرمند متعهد، اخلاق‌مداری است و کیانوش نورمحمدی از آن دسته هنرمندانی است که هم اخلاق و هم باورهای اعتقادی قوی دارد و سال‌ها در جهت احیای شعر و ادبیات استان تلاش کرده است.
وی افزود: برگزاری آیین‌های تجلیل از اهالی فرهنگ و هنر استان، از برنامه‌های مستمر این اداره کل خواهد بود و در آینده‌ی نزدیک سومین دوره‌ی آن نیز برگزار خواهد شد.
در این برنامه هنرمندانی همچون حشمت‌الله خالقی، ماسوریان، حجت اله مهدوی و منوچهر نورمحمدی از شاعران پیشکسوت استان به شعرخوانی پرداخته و همچنین گروه موسیقی سنتی شیدا نیز با اجرای قطعاتی از آثار کیانوش نورمحمدی به روی صحنه رفت.
در بخش پایانی این مراسم و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هنری اداره کل از کیانوش نورمحمدی با اهداء لوح، تندیس و هدیه‌ی نقدی تجلیل به عمل آمد.


دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1396-04-27 00:30
سلام داد بیداد از این روزگار. من دوست کیانوش نورمحمدی هستم دهه هفتاد میخواست کیانوش را ببینی واقعا چرخ گردن با آدم ها بازی میکنه خداوند شفای عاجل به کیانوش بده
نقل قول کردن
#2 فاضلپور 1396-04-27 07:00
چه کار زیبایی , ایکاش برای بیماری ایشان یک کمک هزینه خرید دارو در نظر گرفته میشد . سالهاست از بیماری رنج میبرد و تهیه داروی مخصوص و اصلی بخاطر قیمت بالا برایش مشکل است.
نقل قول کردن
#3 رحمانی 1397-10-23 21:39
حرکت شایسته اداره کل ارشاد اسلامی لرستان در خور تقدیر است .بنده نزدیک به سه دهه است علاوه بردوستی خالصانه ،ارادت خاصی به استاد کیانوش وخانواده محترم ایشان دارمامیدوارم هرچه سریعترایشاناز بستر بیماری برخیزند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا