یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خبر داد و گفت: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه 85.185.236.7:8080 از نتیجه آزمون خود مطلع و نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
ثبت نام مدارس نمونه لرستان از 30 فروردين آغاز مي‌شودبه گزارش پایگاه خبری یافته، مجتبی باقری مطلق با اعلام این خبر افزود: در پایه هفتم 7 هزار و 281 داوطلب در آزمون ورودی شرکت کردند که از این تعداد 485 دانش‌آموز دختر و 813 دانش‌آموز پسر برای تحصیل در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی پذیرفته شدند. وی آمار شرکت‌کنندگان آزمون ورودی پایه دهم را 5 هزار و 449 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد هم 896 دانش‌آموز پسر و 749 دانش‌آموز دختر برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه پذیرفته شدند.
باقری مطلق در خصوص مهلت قانونی رسیدگی به اعتراضات گفت: داوطلبان در صورت اعتراض به نتایج آزمون خود به مدت 5 روز کاری می‌توانند از طریق سامانه اعلام نتایج نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.
وی در ادامه سخنان خود افزود: قبول‌شدگان می‌توانند از روز دوشنبه 26 تیرماه لغایت 16 مردادماه با مراجعه به آموزشگاه محل قبولی خود نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
باقری مطلق در پایان تأکید کرد: عدم مراجعه قبول‌شدگان در موعد قانونی فوق به‌منزله انصراف از تحصیل در مدارس نمونه دولتی تلقی شده و قبولی آن‌ها در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کان لم یکن خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا