یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اعلام پایان مهلت ثبت نام در پانزدهمین جشنواره‌ی ملی خوشنویسی رضوی، گفت: ٢٨١ هنرمندان خوشنویس از سراسر کشور در این جشنواره ثبت نام نموده و آثار خود را در سامانه‌ی جشنواره بارگذاری کرده‌اند.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، با اشاره به حضور پر رنگ هنرمندان خوشنویس استان لرستان در این جشنواره، گفت: با اتمام مهلت ثبت نام و ارسال اثر به پانزدهمین جشنواره‌ی ملی خوشنویسی در استان لرستان، ٥٩٣ اثر از ٢٨١ هنرمند خوشنویس در سامانه‌ی الکترونیکی ثبت‌نام، بارگذاری گردیده که یک رکورد محسوب می‌شود.
وی افزود: بیشترین آثار ارسالی به جشنواره به ترتیب در بخش‌های خط نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، ثلث، نسخ و خط تحریری ثبت شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اعلام آغاز مرحله‌ی داوری انتخاب آثار راه‌یافته به نمایشگاه و بخش نهایی جشنواره، گفت: از صبح امروز داوران مرحله‌ی انتخاب به بررسی آثار ارسالی در خط‌های مختلف پرداخته و هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه و بخش نهایی جشنواره راه پیدا خواهد کرد، می‌بایست اصل اثر را به صورت قاب شده را از طریق پست به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال نمایند و دبیرخانه در قبال آثار قاب نشده هیچ تعهدی ندارد.
دبیر پانزدهمین جشنواره‌ی ملی خوشنویسی رضوی لرستان همچنین از رایزنی با چهره‌ها و اساتید شاخص خوشنویسی کشور برای داوری بخش نهایی جشنواره خبر داد و گفت: از هم‌اکنون مشغول رایزنی با اساتید و چهره‌های شاخص کشوری برای حضور در هیات داوران بخش نهایی جشنواره هستیم و قرار است در هر بخش و خط جشنواره از حضور این اساتید استفاده کنیم.
آیین اختتامیه و گشایش نمایشگاه آثار پانزدهمین جشنواره‌ی ملی خوشنویسی رضوی استان لرستان، ١١ مردادماه با حضور برگزیدگان، اساتید برجسته‌ی خوشنویسی کشور و استان و مسئولین کشوری و استاني، در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 سالاری 1396-04-22 20:08
خرم آباد پانصد هزار نفر جمعیت دارد اما فقط پنج کتابخانه کوچک برای مطالعه و اوقات فراغت نوجوانان دارد یعنی هر صد هزار نفر جمعیت فقط یک کتابخانه کوچک . حالا با این وضع فرهنگی هنری چطور باید جوانان ما در کنکور و دانشگاه موفق باشند؟ خرم آباد تنها مرکز استان کشور است که هیچ فرهنگسرایی ندارد. کتابخانه مرکزی خرم آباد فقط یک طبقه است اما پس از گذشت ۱۷ سال هنوز تکمیل نشده است
نقل قول کردن
#2 مهرداد انصاری 1396-04-22 21:46
با سلام و احترام.
اسامی منتخب کی اعلام خواهد شد؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا