یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان صبح امروز با حضور در تعدادی از حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری شهرستان خرم‌آباد از روند برگزاری این رویداد علمی بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ خدا نظر دریکوند از تجهیز 113 حوزه در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در این حوزه‌ها 19 هزار و 873 داوطلب در 5 رشته حضور خواهند داشت.
دریکوند بر برگزاری مطلوب کنکور سراسری تاکید کرد و افزود: باید شرایطی فراهم شود تا دانش آموزان با آرامش و به دور از هرگونه استرس بتوانند خود را در این رقابت سازنده علمی محک بزنند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش در 9 شهرستان و 10 پایگاه متولی برگزاری کنکور سراسری است.
 دریکوند آمار کلی داوطلبان را 19 هزار و 873 نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد 817 نفر در رشته ریاضی فیزیک، 2 هزار و 520 نفر در رشته علوم انسانی، 15 هزار و 31 نفر در رشته علوم تجربی، 526 نفر در رشته هنر و 979 نفر هم در رشته زبان خارجه است.
در این بازدید، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، معاون آموزش متوسطه، مشاور اجرایی، روسای ادارات سنجش، حراست، روابط عمومی و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد نیز حضور داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 احمدرضا 1396-04-16 14:56
سلام و احترام فراوان خدمت مدیر کل نازنین و دوست داشتنی
جناب آقای دریکوند خانواده ی دانش آموزان تمایل دارن که بچه هاشون وارد رشته های پزشکی بشن و سایر رشته هارو با رغبت چندانی دنبال نمیکنن چرا که آینده رو در نظر میگیرن که یک پزشک حداقل ماهیانه ۳۰میلیون تومان درآمد دارن و یک معلم باید بعد از سی سال خدمت خالصانه و تلاش فراوان ۳میلیون حقوق بگیره .خب طبیعیه که من معلم هیچوقت به نزدیکان و بستگانم سفارش نمیکنم که دنبال شغل معلمی باشه.هرچند که بهترین شغل دنیا معلمیه .
درود خدا بر معلمان
درود خدا بر دلسوزان مملکت
درود خدا بر صداقت پیشگان
نقل قول کردن
#2 علی 1396-04-16 23:42
تعدا د پزشکان هم زیاد شدن
دیگه مث سایر رشته ها میشن اشتباه است خانواده ها بچه هارو تشویق میکنن برای پزشکی جامعه نیاز به همه رشته ها داره مهندس مخترع معلم وخیلی کاری دیگه
نقل قول کردن
#3 شهروند 1396-04-17 09:35
البته که نیازی به مهندس تو این جامعه نیست پس بچه هاتون رو بدبخت نکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا